"The Power of Instagram" este tema ediției 43 a SocialPedia, powered by Lidl România și sponsored by Samsung România. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 15 noiembrie 2022, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Lorena Șerban - Content Creator, Arnold Vieriu - Managing Partner Bad Habits Agency, și Eli Neicuț - Creator de Conținut @ elivorbeste.
Conform celor mai recente statistici, pe Instagram erau 1,4 miliarde de utilizatori la nivel global în luna iulie 2022, devenind astfel una dintre cele mai "active" platforme sociale. 60% din audiența platformei este formată din persoane cu vârste între 18 și 34 de ani.
Utilizatorii adulți de Instagram folosesc aplicația 30 de minute pe zi, în medie, iar 9 din 10 utilizatori urmăresc clipuri în fiecare săptămână. 500 de milioane de conturi folosesc Instagram Stories în fiecare zi, în timp de 58% dintre utilizatori susțin că sunt mult mai interesați de un brand după ce îl văd în Story, conform Hootsuite.
Instagram este rețeaua socială preferată a Generației Z. De aceea, este important pentru branduri și creatorii de conținut să genereze conținut relevant și eficient pentru comunitățile care s-au format în jurul lor. "Comunitate" este în continuare cuvântul anului.
La SocialPedia 43 discutăm despre Instagram acum și în viitor, tendințe, autenticitate, empatie și social media for good.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Cum se construiește relația dintre un brand și un creator de conținut pe Instagram?
- Cum ajungi să ai un Reel mai vizualizat decât al lui Kylie Jenner?
- Cum rămâi autentic și deschis pe Instagram, în comunitatea ta?
- Care sunt cele mai noi trenduri pe Instagram?
- Cum faci conținut pe Instagram pentru branduri? Dar pentru influenceri?
- Cum măsori rezultatele pe Instagram?
- Tips & Tricks pentru super conținut pe Instagram.
- Cum faci să rămâi autentic pe Instagram și să creezi o comunitate activă care chiar se implică?
- Cum folosești Instagram pentru a face fapte bune, pentru a te implica în cauzele sociale?
- Cum treci peste "ce o să zică lumea de pe Instagram"?
"Autenticitatea, contentul original, relevanța pentru comunitate sunt elemente cheie în strategia noastră de social media și implicit Instagram, strategie care se transformă de fiecare dată în linie cu cele mai noi trenduri cu sprijinul ambasadorilor noștri, membri ai Team Galaxy. Ne bucurăm că în cadrul acestei ediții SocialPedia avem ocazia să discutăm despre conținut vizual de calitate în raport cu brandurile, așa cum este văzută din perspectiva unui creator precum Lorena Șerban”, menționează Ioana Mârzac-Sigarteu, Communications & CC Manager at Samsung Electronics România.
"Instagram este una dintre cele mai iubite rețele sociale din România, merita o ediție dedicată. Abordăm subiectele pe care orice brand, creator de conținut și utilizator își dorește să le discute: cum comunicăm eficient pe Instagram, cum construim comunități sănătoase și cum reușim să folosim această super platformă pentru a face bine. Iar cei trei speakeri au o mulțime de informații relevante de oferit pentru comunitatea SocialPedia.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile sunt gratuite.
Speakeri:
Lorena Șerban, Content Creator
Lorena este content creator din Brașov, cu o comunitate unită pe social media, strânsă prin intermediul postărilor de calitate din domeniul lifestyle, cu preponderență beauty & fashion.
A câștigat în 2020 Digital Divas premiul 1 pentru Best Fashion & Beauty TikTok Account. În 2021, a câștigat pentru a doua oară premiul 1 pentru Best Fashion & Beauty TikTok Account la Digital Divas. Iar în cadrul Elle New Media Awards 2021 a primit trofeul pentru TikTok Special.
Tot în 2021 a doborât un record a lui Kylie Jenner, mai exact un reel al Lorenei de pe Instagram a făcut mai multe vizualizări dacat cel mai popular clip al vedetei americane. Mai precis, Lorena Șerban are un reel cu 92 milioane vizualizări.
A participat la mai multe conferințe în calitate de speaker, unde a vorbit deschis despre experiențele ei care au determinat-o să devină o persoană puternică, o voce pentru tinerii din online care au fost bullied sau care au suferit de anorexie.
De asemenea, prin prisma contentului de calitate, Lorena Șerban a devenit imaginea multor branduri de succes, reprezentând astfel România la conferințele internaționale ținute de brand.
Arnold Vieriu, Managing Partner Bad Habits Agency
Respiră și adoră social media marketing de peste 12 ani, a făcut performanță cu cele mai mari branduri prezente în social media, a condus cel mai mare departament de social media din România, iar de un an este antreprenor în cadrul Bad Habits.
Eli Neicuț - Creator de Conținut @ elivorbeste
Eli Neicuț are o pasiune deosebită pentru... vorbit! De aceea a creat brandul Eli Vorbește.
Fie că povestește despre fapte bune, brand personal sau cum să fii bine, ca să poți să faci bine, de ce-ul ei este Inspiring Authenticity.
Într-o lume în care pare să conteze doar cifrele & like-urile, cum faci să rămâi autentic și să creezi o comunitate activă care chiar se implică?
Powered by Lidl România
Sponsored by Samsung România
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQads, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 15 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie