Project Agora a refăcut complet segmentele de audiență pe care le oferă agenților si agențiilor de publicitate dezvoltând opțiunile de targetare contextuală anunțate la începutul anului.
Noua ofertă folosește cea mai bună tehnologie contextuală dezvoltată de Oracle – Grapeshot și include 20 de segmente predefinite. Aceste segmente acoperă o gamă largă de interese, potrivite pentru a răspunde nevoilor fiecărui brand, cum ar fi segmentul auto-moto, educație, tehnologie, business, fashion, shopping etc. Există, de asemenea, opțiunea de a crea audiențe complet noi, personalizate, cu ajutorul unor cuvinte cheie.
Noile segmente de audiență oferă avertiserilor posibilitatea de a targeta utilizatorii după tipul de conținut pe care îl accesează în prezent, și nu după date demografice sau istoricul de navigare, așa cum funcționau până acum. Această strategie de targetare asigură afișarea mesajelor către un public care are un interes real pentru produsele sau serviciile promovate.
Totodată, această reorganizare „deblochează” audiențe la care mărcile nu ar fi avut acces folosind metodele tradiționale de targetare sau prin campaniile din Social Media. Targetarea contextuală este o soluție pregătită de Project Agora și pentru a veni în ajutorul partenerilor săi în viitorul fără cookies, asigurând confidențialitatea utilizatorului.