Începutul lunii noiembrie aduce o nouă expoziție în galeria neconvențională Celula de Artă din B-dul Carol nr. 53, Save as Copykitty.png, ce propune o serie de lucrări de artă celebre reinterpretate într-un mod jucăuș și accesibil de către artista Copy Kitty. Vernisajul va avea loc pe 4 noiembrie, începând cu ora 19:00, iar expoziția va putea fi vizitată până pe 19 noiembrie.
„Ai 10 ani, singur în patul tău de o persoană, în camera cu pereți plini de postere, la birou. Ești plictisit și nu ai chef de teme, dar nici nu te poți distra. Nu ai acces la internet pentru că este gratuit doar pe timp de noapte. Deschizi computerul cu Windows XP și faci dublu click pe Microsoft Paint. Lipsit de inspirație, apuci mouse-ul și începi să mâzgălești. În cele din urmă, îl salvezi ca .png și speri că într-o zi vei fi artist.”, povestește artista despre începuturile sale.
CopyKitty.png este o declarație de iubire prin furt. Fiecare operă de artă copiată este apreciată pentru ceea ce este, apoi reinterpretată fără rușine în Microsoft Paint. Prin acest proces, arta devine mai accesibilă, mai puțin intimidantă. CopyKitty.png este o explorare artistică prin formă și culoare, o lecție de artă digitală care studiază fiecare stil, perioadă și mediu pe care își folosește stiloul grafic. CopyKitty.png este jucăuș, brut și pentru totdeauna eliberat de presiunile originalității.
Celula de Artă este reprezentată de un spațiu cu deschidere stradală, ce își propune să permită lucrărilor să evadeze din spațiul clasic al galeriei pentru a interacționa cu un public nou, care nu obișnuiește să participe la vernisaje și astfel, pentru ca nu mai există o barieră fizică și temporală între obiectul de artă și privitor, se crează un dialog liber, direct și nonconformist.
Galeria vine în sprijinul creaţiei contemporane în ariile tematice ale artelor vizuale și încurajează dezvoltarea de noi forme de expresie artistică accesibilă la orice oră pentru publicul stradal. Cu o prezență de 5 ani (2017 - 2022) pe scena artei din București, Celula de Artă a susținut peste 120 evenimente (expoziții, performance-uri, live-uri) și a influențat modul de percepție în ceea ce privește expunerea obiectelor sau actelor artistice în fața publicului.
Partener strategic: Casa Carol (Carol 53)
Parteneri media: Radio România Cultural, Radio București FM, Spotmedia, IQads, Zile și Nopți, B365.ro, Happ.ro, Cărturești, Curatorial, Propagarta, Revista Golan, Ziarul Metropolis, Observator Cultural, The Institute, Zeppelin, Modernism, PRwave, Bookblog, 4arte, Iqool, goingout.ro, bucharest-guide.ro, probucuresti.ro, Munteanu, SMARK.