Mediapost Martech, parte a grupului francez La Poste, companie românească specializată în automatizarea serviciilor de marketing, vânzări și suport clienți și monday.com, un sistem de work operating (work OS), prin care business-uri de orice mărime pot crea instrumentele și procesele necesare pentru a gestiona fiecare aspect al activității lor, anunță astăzi parteneriatul care oferă companiilor din Europa Centrală și de Est soluții agile de gestionare eficientă a fluxurilor de lucru. Prin acest parteneriat, Mediapost Martech își propune să ajute companiile să-și îmbunătățească și să-și automatizeze procesele operaționale interne, precum și să promoveze colaborarea între membrii echipei. Facilitând aceste modalități competitive, Mediapost Martech sprijină astfel companiile în atingerea obiectivelor țintă.
În ultimii doi ani, companiile au fost nevoite să se adapteze multor provocări neașteptate - pandemia COVID 19, întreruperea lanțurilor de aprovizionare, fenomenul great resignation și multe altele. Schimbările au loc atât de rapid, încât a fi adaptabil și agil devin sinonim cu succesul și creșterea afacerii. Versatilitatea monday.com ca work OS permite companiilor să-l utilizeze pentru managementul facil al tuturor proiectelor interne. Mediapost Martech va susține astfel echipele, indiferent de domeniul în care activează, să realizeze mai mult, împreună.
„Automatizarea afacerilor nu este a one man job: pentru ca business-urile să obțină cele mai bune rezultate, este necesar un efort de echipă și un efort constant la toate nivelurile companiei”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Partner Mediapost Martech. „Obiectivul nostru de business a fost întotdeauna să devenim un lider de piață în servicii de automatizare a activității de zi cu zi pentru companii din Europa Centrală și de Est. Astăzi, din ce în ce mai multe business-uri simt nevoia să optimizeze nu numai procesele front-end, cum ar fi vânzările sau relațiile cu clienții, ci și pe cele back-end, îmbunătățind experiența și eficiența echipelor.”
„Suntem bucuroși să continuăm să creștem rețeaua noastră de parteneri în Europa Centrală și de Est și să colaborăm cu Mediapost Martech ca partener strategic pentru a sprijini cât mai multe companii în călătoria lor de transformare digitală”, a declarat Kirill Kapranov, Channel Partner Manager monday.com. „Mediapost Martech s-a dovedit a fi un partener entuziast care împărtășește filosofia de piață a monday.com. Împreună, ne dorim un impact de durată, care să ajute companiile să-și îmbunătățească work managementul, să-și automatizeze procesele interne și să construiască echipe de succes.”
Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.
Monday.com Work OS este o platformă deschisă care democratizează puterea software-ului, astfel încât organizațiile să-și poată dezvolta cu ușurință instrumente de work management și aplicații software potrivite fiecărei nevoi. Platforma conectează în mod intuitiv oamenii cu procese și sisteme, oferind putere echipelor să exceleze în fiecare aspect al muncii lor, creând, în același timp, un mediu de transparență a afacerii. monday.com are echipe în Tel Aviv, New York, San Francisco, Miami, Chicago, Londra, Kiev, Varșovia, Sydney, São Paulo, Singapore și Tokyo. Platforma este complet personalizabilă și scalabilă la nivel vertical în orice companie, și este utilizată în prezent de peste 152.000 de clienți din peste 200 de industrii din 200 de țări și teritorii.