Peste 300 de procese de migrare de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 (GA4) au fost realizate în 60 de zile în cadrul Campaniei dezvoltată de Divizia Data Analytics a DWF, campanie de sprijinire a business-urilor cu prezență online.
Din portofoliul de clienți ai agenției, peste 75% dintre aceștia au migrat deja la GA4 cu ajutorul Diviziei de Data Analytics. În cadrul campaniei 100 de business-uri online care nu sunt clienți DWF au, de acum, tracking GA4.
Odată cu succesul reportat de această campanie de migrare inițiată în luna August, Data Analytics DWF a hotărât să inițieze un nou proiect pentru a veni în sprijinul comunității de afaceri online, cu precădere din e-commerce sau site-uri de tip lead-generation: un ghid gratuit pentru migrarea facilă la noul sistem de analiză și raportare a datelor de la Google, GA4, care conține pașii efectivi pentru o migrare reușită.
Ghidul va fi disponibil tuturor celor interesați începând cu luna Noiembrie, pe înțelesul tuturor, cu pași simpli de urmat și accesibil gratuit.
Ghidul este inițiat și coordonat de directorul Diviziei de Data Analytics al DWF, Liviu Taloi.
Liviu Taloi, Managing Director al Data Analytics DWF are o experiență de peste 15 ani în eCommerce și Data Analytics în România, iar know-how-ul lui, în tot ce ține de analiza datelor, îl poziționează ca unul dintre cei mai apreciați, credibili și cunoscuți oameni de Data Analytics & Insights din România.
DWF este una dintre cele mai apreciate agenții de digital marketing din România și are cea mai mare și bună divizie de SEO din țară.
Cu 9 ani de experiență, o echipă formată din peste 100 de oameni, un portofoliu de peste 850 de clienți și o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane euro în 2021.
DWF a câștigat premii în competițiile internaționale de SEO, iar specialiștii din cadrul companiei sunt regăsiți adesea ca speakeri și formatori la evenimentele de profil.
De asemenea, DWF face parte din familia CEE Digital Alliance, alături de alte 15 agenții digitale independente de top, iar de 5 ani ocupă un loc în juriul Competiției Magazinelor Online GPeC ca specialiști SEO.