De-a lungul timpului, am tot auzit opinii diferite în ceea ce privește email marketing-ul, iar majoritatea poziționează acest canal pe ultimul loc în strategia de marketing sau… îl exclud definitiv.
În calitate de specialiști în domeniul online și pe măsură ce strategiile digitale evoluează, o întrebare continuă să ne fie adresată: „mai este important marketingul prin email?”
Răspunsul nostru este unul simplu și îl susținem cu tărie - DA!
Dar pentru că nouă ne place să argumentăm răspunsurile pe care le oferim, mai jos îți explicăm de ce considerăm că email marketing-ul nu trebuie să lipsească din strategia digitală a niciunui business.
Creezi relații personalizate
Email marketing-ul are capacitatea de a crea o relație personalizată între business-ul tău și publicul țintă. Abonații la newsletter-ul tău și-au luat deja angajamentul că vor să rămână informați cu privire la ce este nou în business-ul tău, astfel că atunci când vor primi un e-mail din partea ta, vor avea sentimentul că te gândești la ei și că vii cu noutăți de care pot beneficia.
Atenție însă, este important să trimiți newslettere care merită să fie citite, care să ofere informații relevante despre business-ul tău sau industria în care activezi. Altfel, poți pierde abonații la newsletter cât ai zice spam!
Oferi informații optimizate în timp real
În zilele noastre, consumul de media este efectuat în proporție de 80% de pe dispozitivele mobile. Din metrou, din parc, de pe stradă sau de acasă, majoritatea oamenilor accesează platforme de socializare, caută informații online sau își verifică email-ul de pe telefon. Acest lucru trebuie să fie în fruntea strategiei tale de email marketing. Folosește platforme de email marketing care să îți permită optimizarea acestora pe mobil.
Măsori ușor rezultatele
Poți urmări ratele de livrare, ratele de respingere, ratele de dezabonare, ratele de click și ratele de deschidere. Toate acestea de ajută să înțelegi modul în care funcționează strategia ta de email marketing și cum interacționează publicul țintă cu business-ul tău.
Toate aceste informații te ajută să îmbunătățești strategia ta de marketing prin e-mail și relația cu abonații tăi.
Crești nivelul de brand awareness
Nu doar social media te ajută la creșterea brand awareness-ului. Un abonat la newsletter-ul tău înseamnă că acesta are interes față de afacerea ta și își dorește să fie contactat personal de către tine.
Desigur, asta nu înseamnă că trebuie să trimiți câte un e-mail în fiecare zi, fiecărui client. De fapt, nu trebuie să faci asta, niciodată.
Adesea companiile se orientează spre vânzarea produselor sau serviciilor pe care le oferă, ignorând astfel factorul de brand awareness și posibilitatea finală de a consolida încrederea clienților.
Fii acolo unde este publicul tău
Aproape toată lumea folosește email-ul - doar acest fapt de sine stătător ar trebui să fie suficient încât să te convingi că este un instrument ce trebuie explorat.
Pe lângă construirea unei relații cu publicul țintă, consolidarea încrederii, brand awareness-ul și toate cele discutate mai sus, email marketing-ul este un instrument extrem de important în lumea B2B. 73% dintre companii aleg aceasta formă de comunicare.
Nu te-am convins de puterea marketing-ului prin e-mail? Contactează-ne și îți povestim pe larg toate beneficiile acestei strategii de marketing.
În plus, CRAFT Interactive te ajută să transformi abonații în clienți cu newslettere eficiente și o platformă puternică de Email Marketing!