Inteligența Artificială în Marketing și Inteligența Umană, aduse din nou față în față. A doua ediție DigiCon, conferința de inovare și trenduri dedicată exclusiv liderilor în Marketing din România, are loc anul acesta în București, pe data de 04 Noiembrie.
Într-o lume digitală controlată de tehnologii precum AI, Machine Learning și Automatizare, ediția de anul acesta a DigiCon readuce puterea și know-how-ul pentru a beneficia de pe urma noilor trenduri în mâinile liderilor din Marketing și Advertising. Ultimele inovații, strategii și tendințe pentru 2023 vor fi expuse, explicate și discutate pe îndelete chiar de pionieri ai aplicării tehnologiilor moderne în activități de marketing, pentru o piață digitală ce este estimată a atinge 616 miliarde de dolari anul acesta.
Ediția de anul acesta va reuni peste 200 de manageri de top, CEO’s și antreprenori - dar și persoane din mass-media - în cadrul unui eveniment exclusiv de o zi la Grand Hotel Bucharest (fostul Intercontinental). Pe parcursul acestuia, personalități recunoscute în marketing și business vor împărtăși cele mai noi informații și trenduri cu privire la tehnologii precum Blockchainul sau Inteligența Artificială, precum și impactul lor în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing. Printre cele mai așteptate subiecte se numără tranziția brandurilor tradiționale (care activează în online-ul clasic) către Metaverse și oportunitățile care răsar odată cu acest nou mediu virtual, numit și Web 3.0.
“Ne bucurăm să avem din nou ocazia de a aduce în exclusivitate într-un cadru fizic personalități din lumea digitală, lideri de marketing și manageri ai organizațiilor ce construiesc trendurile de mâine. Este un eveniment unic în România, iar participarea se face exclusiv în baza unei aplicații – astfel reușim să păstrăm un standard al calității experienței excelent, dar și garanția unui public cu adevărat relevant, care va beneficia cu adevărat de informațiile și mediul creat în cadrul conferinței. Ne dorim să creăm o experiență memorabilă și suntem siguri că, la fel ca în cazul ediției trecute, toți cei care vor fi alături de noi vor simți la sfârșitul zilei că au învățat lucruri valoroase și aplicabile.", Andrei Tiu, fondator al agenției de marketing Marketiu și organizator al conferinței.
DigiCon 2022 este de asemenea și prima conferință din România ce oferă accesul participanților în baza unui bilet sub formă de NFT (Non-Fungible Token), aducând astfel participanții mai aproape de blockchain și specificul evenimentului - acela de inovare și adopție a tehnologiilor disruptive.
Piaţa de media din România este previzionată să depășească nivelul de 640 milioane de euro în 2022 și se află într-o creștere mai accelerată decât cele mai multe piețe internaționale în acest an. Avansul de 6% estimat pentru 2022 față de 2021 include și o creștere de peste 20% a segmentului de digital media. Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente și folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing.
Tehnologia nu va fi însă unicul subiect al conferinței - pe parcursul zilei organizatorii au anunțat și abordarea în profunzime a promovării moderne în spațiul eCommerce, urmând să anunțe un line-up de speakeri dedicați din această zonă, care vor veni cu sfaturi practice și imediat aplicabile atât în pregătirea strategiilor pentru anul viitor, cât și în perioada imediat următoare de Black Friday. Unul dintre subiecte este și Live Shopping-ul, un trend la început de drum în România, însă care a luat o amploare în continuă creștere pe piețele Asiatice și de Vest.
Ziua se va finaliza cu un eveniment social privat și o surpriză ce va fi anunțată în premieră pe parcus, dedicată comunității de marketeri prezentă la DigiCon 2022.
Aplicațiile pentru bilete sunt deschise și se pot face online.