McCann sustine cauza copiilor abandonati

McCann a creat pro bono o noua campanie sociala impotriva abandonului copiilor. Realizata pentru Asociatia Amici dei Bambini, campania se desfasoara in perioada 6 aprilie - 6 mai si ruleaza pe TVR1, TVR2, PrimaTV, AcasaTV si ProTV. Initiatorii campaniei doresc sa sensibilizeze publicul in privinta abandonului infantil, insistand asupra ideii ca parintii copiilor abandonati sunt considerati disparuti.

Adrian Botan, director de creatie McCann/ Creative Services: "Initial la noi in tara abandonul a fost perceput ca o consecinta a situatiei economice. Abandonul insa nu este o problema a celui care abandoneaza ci o problema de mentalitate a societatii. In Romania poti sa abandonezi un copil fara a fi blamat, insa in momentul in care adopti un copil esti supus la presiuni mult mai mari din partea societatii. Campania pe care am realizat-o doreste sa sensibiliteze in primul rand societatea si sa faca presiuni asupra celor care isi abandoneaza copiii".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related