Doppelherz România are o nouă strategie de comunicare, semnată Hueman Advertising

Doppelherz România are o nouă strategie de comunicare, semnată Hueman Advertising

Doppelherz România, parte din grupul Queisser Pharma, este un brand cu peste 100 de ani de tradiție, perioadă în care calitatea, inovarea și grija pentru clienți  au fost cei mai importanți piloni ai companiei. În urma pitch-ului câștigat,  Hueman Advertising devine agenția de comunicare a brandului.

Principala dorință a Doppelherz România a fost aceea de a-și găsi vocea în mediul online. Mai exact, de a defini o personalitate unică la nivel național, păstrând, în același timp, ADN-ului brandului global. 

Noua strategie de comunicare pune accentul pe latura umană a brandului și își propune să îl aducă mai aproape de publicul țintă, prin acțiuni specifice și prin crearea de conținut relevant. De asemenea, strategia include și acțiuni de creștere a vânzărilor online și a notorietății brandului. 

„Este un domeniu care vine cu o serie de provocări și restricții, însă am pornit la drum gata să facem față oricăreia dintre ele. Am pus la punct o strategie pe termen lung care începe deja să dea rezultate, lucru care ne bucură enorm și ne provoacă să fim mai buni în fiecare zi. Mai mult decât atât, am avut o chimie extraordinară cu echipa Doppelherz România, iar asta ne-a încurajat în toate demersurile noastre.”, Robert Endres, Social Media Manager Hueman.

Conținutul creat pentru platformele de Social Media se bazează pe interacțiunea cu publicul țintă, pe oferirea de informații utile, pe comunicarea beneficiilor într-un mod cât mai atractiv, practic sau amuzant, astfel încât fiecare utilizator să se regăsească în situațiile precizate.

„Când Ana ne-a rugat să scriem ceva despre colaborarea Queisser Pharma România cu Hueman am încercat pe cât posibil să tragem de timp prin diverse pretexte: ba că nu aveam timp, ba că nu erau astrele aliniate, ba că nu aveam inspirație. În realitate, însă, noi eram preocupați să nu le facem reclamă pentru ca nu cumva să rămânem fără ei. Pe de altă parte, dacă-i iubești, e bine să-i ajuți să zboare. Așa că, iată - punem aici câteva cuvinte despre colaborarea noastră cu Hueman în speranța că-i vom ajuta să zboare (deși ne ajută ei mai mult).

Așadar, după îndelungate experiențe cu diversele agenții care mai de care mai frumoase și mai cornute de prin capitală, am decis că e cazul să migrăm spre vest. Nu de alta, dar am priceput (greu) că trebuia să ieșim din București, unde vorba poetului, nici soarele nu răsare dacă nu-l plătești. Așa că am ajuns la Timișoara, unde am găsit Hueman, o agenție pe sufletul nostru. Din prima ne-am dat seama că sunt diferiți - de la jocul de cuvinte din nume, la jocul cu ideile, Hueman apărea foarte promițătoare - chiar prea frumos să fie adevărat. Ne-au convins repede prin seriozitatea cu care au abordat pitchul, prin creativitatea lor și prin strictețea cu care au respectat cerințele noastre, fără ca rezultatele să fie viciate în vreun fel de regulile impuse în brief. Ba dimpotrivă. Descoperisem niște creativi adevărați (nu artiști închipuiți) care înțelegeau un brief, înțelegeau niște reguli de visual ID, înțelegeau și acceptau cerințele de brand. Ce m-a convins cu adevărat că ne-am găsit (în sfârșit) Agenția a fost efortul extra pe care l-au depus în cercetare și în înțelegerea valorilor brandurilor noastre, deși participau „decât” - cum se zice la București - (sic!) la un pitch. Au urmat câteva zoom-uri și ne-am dat seama (reciproc) că "this is the beginning of a beautiful friendship". 

"În prezent suntem bucuroși că Hueman face parte din povestea Queisser Pharma România și că noi facem parte din povestea lui Angi, Robi, Ana, și ceilalți Hueman-i care fac lucrurile să meargă așa bine. Sunt convins că vom scrie multe "poeme" ;) împreună și ca vom face lucruri foarte tari. Povestea Queisser-Hueman merge mai departe. Și eu am încălecat pe-o căpșună și v-am zis câte ceva despre-o Agenție bună.”,  Robert Muster, Online Marketing Manager Queisser Pharma

Pe lângă Doppelherz România, Hueman este agenția de comunicare și pentru alte două branduri din portofoliul Quesser: OsaGel și RenoFix.

Credits:

Echipa Hueman Advertising
Angelica Adamcsik - Managing Partner
Flavius Veliciu - Creative Partner
Ana Ursu - Head Copywriter
Robert Endres - Social Media Manager
Alexandru Antonie - Designer

Echipa Doppelherz România 
Alexandra Boldisteanu - Online Marketing Manager Queisser Pharma
Robert Muster - Online Marketing Manager Queisser Pharma

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hueman Advertising

Hueman este agenția digitală creativă din Timișoara, specializată în Social Media, soluții web și branding. Suntem o agenție mică, dar flexibilă. Credem în lucrurile făcute bine, care sunt mai presus de... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related