Conform AdAge, Interactive Advertising Bureau si-a ales un nou sef: pe Randall Rothenberg, consultant Booz Allen Hamilton si editorialist al Advertising Age. El va fi noul CEO al IAB incepand cu luna ianuarie.
Dl Rothenberg il inlocuieste pe Greg Stuart, care a plecat in luna august. Inainte de a lucra la Booz Allen Hamilton, unde a fost senior director of intellectual capital, dl. Rothenberg a ocupat mult timp functia de editorialist la Advertising Age, The New York Times, Wired, Esquire si Bloomberg Business News.
Spre deosebire de alte asociatii de media traditionale, online-ul se confrunta cu o crestere foarte rapida. IAB este o asociatie alcatuita din 300 de companii de interactive media si marketing. Ea sustine ca membrilor ei li se datoreaza vanzarea a peste 86% din advertisingul online in Statele Unite.
"Nu-mi pot imagina un moment mai bun pentru a ma alatura IAB si industriei interactive", a spus dl. Rothenberg in discursul sau. "Consumul de online media continua sa creasca si, inevitabil, vor veni si banii. Platformele interactive precum video, search, comunicatiile mobile si altele le ofera marketerilor posibilitati diverse de a crea relatii mai profunde cu clientii lor".