Affichage Holding face inca un pas spre ocuparea locului 2 pe piata romaneasca de outdoor

Affichage Romania a achizitionat RBN (S.C. Romanian Billboard Network S.A), companie de media cu capital 100% romanesc, apropiindu-se astfel de locul 2 in clasamentul companiilor de outdoor romanesti. Achizitia nu este singura dovada a progresului facut de Affichage Romania in ultimile luni ale acestui an. Compania de media si-a respectat promisiunea de a stabili un parteneriat de incredere cu fiecare dintre clientii sai si a implementat un nou sistem de vanzari.

Achizitia RBN se potriveste foarte bine cu strategia de dezvoltare a Affichage Romania, aducand cateva beneficii cheie: 486 de fete de diferite tipuri, prezenta in 10 municipii si 6 orase mici, resurse umane, RBN avand propriile echipe de decoratori si alpinisti. Prin achizitionarea RBN, cota de piata a Affichage Romania a crescut de la 17% la 21%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related