Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România

Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România

Fanii curselor de mașini din România au trăit experienţa multisenzorială „IL PITSTOP”.

Brandul de bere Peroni Nastro Azzurro 0,00% alcool a adus experiența curselor de mașini aproape de fanii români, prin provocarea multisenzorială numită „IL PITSTOP”. Vizitatorii au simțit adrenalina din perspectiva unui pilot de curse, descoperind sunetele, mirosurile şi elementele vizuale din standul echipei Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™.

Agenţiile Highlight Agency şi Highlight PR (BTL & PR) au primit provocarea echipei de brand Peroni Nastro Azzurro cu mult entuziasm şi au contribuit împreună la realizarea unui eveniment unic, destinat fanilor curselor de mașini, care au avut şansa de a simţi îndeaproape fiorii unui tur de curse.

Astfel, în perioada 16 - 20 septembrie, în parcarea mall-ului Băneasa Shopping Center s-a aflat noul monopost Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team care şi-a aşteptat fanii să vibreze în timp real cu atmosfera inedită din standul echipei Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™.

Fiecare treaptă urcată de fani spre standul unde se afla noua mașină părea că le oferă pasionaților de curse un altfel de sentiment. Cu cât se apropiau mai mult de monopostul AMF1™ Team, cu atât senzaţiile se amplificau. Experienţa senzorială completă din standul „IL PITSTOP” le-a activat fanilor cele 5 simțuri (văz, auz, miros, gust și simțul tactil).

„Anul acesta am reluat parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ şi ne-am propus să aducem consumatorii mai aproape de lumea curselor de maşini, fiind un sport ce creşte în popularitate. „IL PITSTOP” a ajuns în două oraşe importante din România, Bucureşti şi Cluj Napoca, cu activități din garajul echipei AMF1™, bineînțeles având in centrul atenției mașina oficială de curse a echipei. Pentru o experiență completă, vizitatorii au putut degusta Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi au putut face astfel cunoștință cu cele două branduri internaționale unite de aceeași pasiune!”, a declarat Cristina Nițu-Mic, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro România

Highlight Agency și Highlight PR sunt agențiile de implementare BTL & PR care au adus la viață acest proiect și au contribuit la adăugarea României pe harta caravanei Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool IL PIT STOP cu două orașe: București și Cluj Napoca. Pentru a face vizibil proiectul echipei Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool & Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1 ™ Team în România, Highlight PR a organizat un eveniment în prima zi a activării, dedicat presei şi influencerilor, cu scopul de a genera awareness în spaţiul media şi pentru a surprinde momentele extraordinare din standul „IL PITSTOP”.

„A fost un proiect de PR unic, care ne-a inspirat încă din prima clipă. Echipa noastră a lucrat într-o sinergie perfectă cu echipa Peroni Nastro Azzurro și am găsit astfel formula câștigătoare pentru a oferi vizibilitate evenimentului. Principalul nostru obiectiv a fost acela de a promova în România experienţa originală oferită de parteneriatul global Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool & Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team. Am ales vocile care au transmis mai departe pasiunea acestei „curse a curajului” şi ne-am asigurat astfel, că toate clipele petrecute în standul „IL PITSTOP” devin memorabile și instagramabile”, a adăugat Oana Radu, PR & Communications Director și Managing Partener Highlight PR

Motto-ul intern al evenimentului: feel & vibe italian, a fost caracterizat de atmosfera creată de mixurile speciale care au rulat pe întreaga perioadă a activării şi care i-au introdus pe participanţi într-o lume a suspansului, a vitezei şi a pasiunii.

Cei mai curajoși participanți au spus da provocării „IL PITSTOP” și au intrat în cursa pentru cea mai rapidă coordonare privind schimbarea unei roți a noului Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™️ Team, iar cei mai rapizi dintre ei au fost premiați.

Fanii curselor de mașini şi-au dovedit încă o dată determinarea și au profitat la maximum de experienţa multisenzorială „IL PITSTOP”, chiar dacă au fost zile ploioase sau cu temperaturi scăzute. În cele nouă zile de activare, echipa de hostess a oferit participanților peste 17.000 de pahare Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool.

„Entuziasmul vine întotdeauna din satisfacția unui proiect reușit. Încă din etapa de pitching a agenției ne-am unit forțele şi am pornit în călătoria acestui proiect cu responsabilitate şi dăruire. Credem că am reușit să redăm estetica din spatele cuselor de maşini şi poate cel mai important, suntem recunoscători clientului pentru încrederea şi oportunitatea oferite”, a spus Ana Ailenei, Client Service Director şi Managing Partener Highlight Agency.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Kozel, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere în Brașov, Buzău și Timișoara și o mini-facilitate de producție în Cluj-Napoca.

Highlight PR a luat naştere în anul 2021, ca divizie nouă in cadrul grupului Highlight şi oferă servicii integrate de comunicare. Agenția Higlight PR se remarcă pe piaţă prin proiectele sale de amploare, precum lansarea Kozel, noul brand de bere din portofoliul Ursus Breweries.

Din 2008, Highlight Agency este cunoscută în piaţă pentru proiectele de amploare şi activările de la marile festivaluri de muzică, evenimente de divertisment, precum şi pentru caravanele naţionale şi campaniile trade din magazine. Recent, agenţia și-a extins businessul și în alte domenii, iar acum oferă și servicii integrate de comunicare pentru parteneri.

Echipele care au lucrat cu mult entuziasm la proiect:

Din partea Peroni Nastro Azzurro:
Teodora Nistor – Junior Brand Manager
Lidia Cîrje – Brand Manager
Cristina Niţu-Mic – Senior Brand Manager
Iulia Andresoiu – Vicepresident Marketing
Lidia Grosan – External Communications Manager
Ana-Maria Pipera – ON Premise Premium&Events Channel Manager
George Preda – Senior MT Channel Manager
Ioana Sapera – Senior OFF TT Channel Manager
Gabriel Petcu – Customer OFF Channel Manager
Maria Câmpean – Head of Trade Marketing
Iulia Bădulescu – Head of ON Premise
Cristina Luca – Head of OFF Premise
Florentin Andrei – Territory Trade Marketing Manager
Lucian Măgurean – Territory ON Premise Trade Marketing Manager
Mihaela Chirilă – Territory OFF Premise Trade Marketing Manager

Din partea Highlight Agency:
Ioan Curtean – Managing Partner
Ana Ailenei – Client Service Director
Alex Petrea - BTL Manager
Radu Băiţan– Senior Events Producer
Alina Samoilă – Account Director
Alexandru Bălan – Account Manager
Alexandra Bordeianu – HR Manager

Din partea Highlight PR:
Oana Radu – PR & Communication Director
Liliana Uleia - PR Manager
Miruna-Andreea Pascu - PR Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight Agency

Highlight Agency - Drawing Attention Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea... vezi detalii »

Highlight PR

Highlight PR - Shaping Stories Highlight PR este o agenție independentă de comunicare și relații publice care abordează fiecare proiect dintr-o perspectivă integrată, bazată pe autenticitate și relevanță. Highlight... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related