Initiative, una dintre principalele agenții de media de pe piața locală și parte a Lowe Group, continuă să gestioneze activitatea media pentru Orange în România, de la strategie la research, planning și buying, după câștigarea celui mai recent pitch, organizat de operatorul de telecomunicații, în prima jumătate a acestui an.
Procesul s-a desfășurat pe o perioadă scurtă și a cuprins două etape, de strategie, respectiv de media buying. Etapa de strategie a cuprins provocări și cerințe specifice, atât în ceea ce privește optimizarea la nivel național a unui mix larg de canale media, cât și prin stimularea creativității și a gândirii out of the box a agenției prin configurarea unor soluții speciale pentru atingerea unor obiective specifice de vânzări. Pentru proba de media buying echipa Initiative a adresat două scenarii complexe, care au inclus TV, digital OOH, clasic OOH, cinema și radio.
„În cei 18 ani de când lucrăm împreună, am dezvoltat și diversificat, alături de Orange, o varietate de mixuri și formate pentru maximizarea expunerii brandului și atingerea obiectivelor companiei. Așa cum ne așteptam, procesul de pitch a fost încă o dovadă de exigență și profesionalism deplin din partea companiei și ne bucurăm că am reușit să prezentăm propuneri fresh, creative și aplicate, pe măsura așteptărilor și cerințelor baremului de selecție”, a spus Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România.
„Cu cea mai bună strategie și cea mai competitivă ofertă de buying, resursele, tool-urile și planning-ul perfect optimizate pentru obiectivele trasate, am fost aleși câștigători. Suntem mândri că am reușit să demonstrăm din nou capacitățile și competențele echipei noastre și bucuroși să consolidăm relația cu unul dintre cei mai vechi parteneri din portofoliul nostru, lider în industria din România și o echipă excepțională de profesioniști”, a adăugat Andreea Dinescu, Deputy Managing Director, Initiative România.
Orange este liderul pieței de telecomunicații din România, prezent pe piață de 25 de ani, timp în care a realizat premiere digitale și a transformat tehnologia într-un stil de viață. Alături de Orange, Initiative va continua să configureze campanii media pentru produsele, serviciile și inițiativele companiei, pentru a aduce consumatorii și business-urile mai aproape de tot ce contează pentru ei.
Echipa Initiative: Andreea Corboș, Valentina Chirică, Alina Sanda, Liliana Pîrvu, Sandra Voicu, Cătălin Florea, Ruxandra Ștefan, Ana Andrei, Denisa Andrei, Cosmin Oțel, Răzvan Simionescu, Ruxandra Stan, Alex Miu, Andreea Varlan, Cătălina Ghiță, Andreea Dinescu, Alexandra Olteanu.
Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.
Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Init iative Worldwide. În România, Initiative este membră a grupului de companii din care mai fac parte agenţiile MullenLowe, Golin și Medic One.
Cu peste 11 milioane de clienți și o cifră anuală de afaceri ce depășește un miliard de euro, Orange România conectează 1 din 2 români și oferă o gamă extinsă de soluții de comunicații clienților săi, atât utilizatori individuali, cât și companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe și mobile, servicii TV sau servicii de smart home.
Orange România este operatorul numărul 1 în ceea ce privește performanța serviciilor de voce și date din zonele metropolitane și rurale din țară, iar scopul său este să fie alegerea #1 pentru conectivitate, divertisment digital & servicii digitale pentru familiile și afacerile din România.