Urbani si trendy prin definitie, publicitarii romani o iau adesea serios pe aratura atunci cand trebuie sa dea glas taranilor.
Taranul nu vinde. Laptele nu e trecut in reclame pe la coada vacii si prin sistarul mulgatorului din Dorna sau Alba. Mezelurile sunt impachetate cu imagini de copii sasaitii, iar cele mai cu staif sunt pe felie direct cu Adi Ilie. Ultimul spot cu iz rustic la mijloc, facut pentru Muzeul Taranului Roman, numa' bine ne arata cat de la naftalina ni-i talpa tarii. Veritabili, naivi, fara tol festiv, fara staif, adica, si totodata fara un gram de persuasiune, cum ar clama oricine din industrie. Taranul iese din ecuatie, iar cand creativii autohtoni il incurajeaza, o fac in mod natang, daca nu pervers, punandu-l sa bea o bere sau sa puna de-o gluma numai de citadini gustata cu vreun pateu ardelenesc intins si obosit.
Comentarii
Articolul este curajos, desi un pic cam..concesiv!
Rusine echipei care sta in spatele acestei campanii, superficiali si ignoranti! De fapt, n-ati fi singurii( v. reclama Cosmo cu trimitere la blonde...)Stati si prostiti clientii cu conceptele si ideile voastre, inutililor!