Cea de a patra editie a EFFIE debuteaza cu o schimbare majora. Organizatorii acestui festival au decis sa deschida competitia intregii comunitati de advertising din Romania, premiind cel mai bun ad creativ pentru campania de promovare a festivalului. Brieful poate fi descarcat de pe situl iaa.ro, iar data limita este 18 decembrie.
Premiul in valoare de 1,000 Euro poate fi castigat, asadar, de oricine, de la agentii la freelanceri si studenti. Selectia lucrarilor castigatoare se va face de catre Comitetul de Organizare EFFIE 2007, din care fac parte Narcis Horhoianu - Associate Marketing Director Procter & Gamble Romania - Presedintele Comitetului de Organizare, Liviu Irimia - Marketing Director Interbrew Romania, Afrodita Blasius - Managing Partner Bridge Communication, Cezar Dumitru - Senior Brand Manager, Ursus Breweries, Radu Florescu - Managing Partner Saatchi&Saatchi, Sorin Psatta - Strategy & Research Director Graffiti BBDO si Victor Dobre - Director Executiv IAA Romania.