Agentia McCann Erickson a adaugat pe lista premiilor din acest an 2 distinctii recent obtinute la festivalul Epica. Campania de print Maggi - "Mount Rushmore", "Jane" & "Godmother" a castigat Argintul la categoria Food iar spotul "Karate" realizat pentru clientul Ozone a luat Bronzul la categoria Toiletries & Health care.
"La Epica este important nu numai sa castigi, ci mai ales sa repeti performanta. McCann are rezultate constante in ultimii trei ani, iar anul acesta, mai mult decat atat, am dublat numarul de premii fata de anii trecuti. Deci ca si la alte festivaluri, am dovedit ca avem o crestere constanta si nu e o intamplare ca am castigat un premiu creativ. Apoi, ne-am bucurat de premiile luate: campania Maggi nu a facut decat sa reconfirme. Ne-a mirat foarte tare premierea spotului Entran in dauna altor lucrari mai valoroase ca spotul MTV "Pipe", sau printurile Foton. Dar stim ca nu sunt doua festivaluri la fel, iar Epica este cu atat mai diferit cu cat este singurul al carui juriu sunt jurnalistii, si nu directorii de creatie. Le multumim pentru votul lor" a declarat Adrian Botan - Director de Creatie pe Europa Centrala si de Est, McCann Erickson.