Proiectele grupului Kindred pentru egalitatea de gen

Proiectele grupului Kindred pentru egalitatea de gen

Grupul Kindred, unul dintre numele de referință la nivel mondial în domeniul jocurilor de noroc, activ și pe piața din România prin intermediul brandurilor Unibet și Vlad Cazino, desfășoară de câțiva ani mai multe proiecte pentru promovarea egalității de gen.

Din 2018, grupul Kindred și-a propus ca echipa de management superior să aibă o împărțire de gen 50:50, iar în ultimii ani a desfășurat o serie de proiecte pentru a promova mai multă diversitate de gen în echipele de conducere.

Având în vedere că pașii în acest domeniu au fost destul de dificil de implementat, Kindred a investit în 2021 în cercetări ample pentru a înțelege mai bine poziția grupului în ceea ce privește paritatea de gen, potrivit Annei Jein, managerul de sustenabilitate din cadrul companiei. Astfel, după analiza rezultatelor, grupul Kindred și-a anunțat ambiția de a atinge egalitatea de gen din 2023 până în 2025.

 

Proiectele întreprinse de grupul Kindred în ultimii ani

Grupul Kindred a investit în 2020 și 2021 în dezvoltarea de programe interne de dezvoltare bazate pe egalitatea de gen, iar acestea au atras mult mai multe femei în funcții de conducere.

În 2021, grupul a lansat un nou program denumit FuEL (Future Emerging Leaders), din dorința de a avea mult mai multe femei în funcții de conducere. După implementarea proiectului, raportul a devenit 30-70 între femei și bărbați, iar pentru 2022 se estimează o creștere importantă a numărului de femei.

În 2020, grupul a efectuat un workshop la care au participat echipa executivă și cea de conducere în așa fel încât anumite părtiniri inconștiente să fie evitate.

De-a lungul anilor, grupul Kindred s-a implicat în numeroase inițiative importante care se concentrează pe egalitatea de gen pentru a sprijini diversitatea, incluziunea și egalitatea. Grupul Kindred este membru fondator al Proiectului All-in Diversity și participă anual la All-Index pentru a sprijini diversitatea, egalitatea și incluziunea. De asemenea, în ultimii 6 ani, Kindred a sprijinit Women in Tech Suedia și a contribuit la încercările acestei asociații de a produce schimbări în industria tehnologică.

În plus, Kindred sponsorizează din 2020 programul Women in Racing's Racing Home, care își propune să evidențieze problemele cu care se confruntă mamele care lucrează în industria curselor și le sprijină pe acestea în rezolvarea lor.

Mai mult, Kindred lucrează la un nou proiect prin care își propune să privească diversitatea într-un sens mai amplu, care să includă în strategie și sexualitatea, dizabilitățile și etnia.

Grupul Kindred, prezent și în țara noastră

Grupul Kindred este prezent pe piața jocurilor de noroc din România prin brandurile Unibet și Vlad Cazino. Cu peste 17 milioane de clienți, Unibet este unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc la nivel mondial, iar în România le oferă utilizatorilor o selecție excelentă de jocuri de live casino, clasice, sloturi, pariuri sportive, bingo, jocuri de poker și altele. Deviza operatorului este "De la jucători, pentru jucători", astfel că în mod constant se fac îmbunătățiri pe baza feedback-ului primit din partea utilizatorilor.

Vlad Cazino este un casino online disponibil pe piața din România, un brand autohton inspirat din legenda contelui Dracula. Distracția este la ea acasă pe Vlad Cazino, acolo unde utilizatorii pot descoperi cele mai tari jocuri de la cei mai buni furnizori de pe piață, într-o platformă sigură, care pune accent pe distracția responsabilă. Utilizatorii pot descoperi și pe Vlad Cazino jocuri de casino live, fie că vorbim despre ruletă, blackjack ori baccarat, dar și bingo, jackpot poker și pariuri virtuale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related