A apărut trailerul oficial pentru Treasure Games in The Park: Ținutul Buzăului

A apărut trailerul oficial pentru Treasure Games in The Park: Ținutul Buzăului

Primul reality show în social media din România trece în ultima fază, cea video. Din această lună, pe canalul de YouTube Treasure Games și pe treasuregames.ro vor putea fi urmărite aventurile celor zece creatori de conținut care s-au întrecut, în această vară, pentru a descoperi cât mai mult din Ținutul Buzăului, cel mai nou geoparc UNESCO al României.

Trailerul oferă o primă imagine a modului în care a decurs competiția concentrată într-o săptămână, dincolo de ceea ce s-a putut vedea pe conturile de Instagram și Facebook ale participanților și cele ale echipei Cronicari Digitali. 

După aproape trei luni de vizionarea a imaginilor, editare și transformare a experiențelor din teren într-o aventură video captivantă, cu ajutorul echipei Storyverse Media, „Treasure Games in The Park: Ținutul Buzăului” intră în etapa finală. Echipa câștigătoare va fi aflată la capătul unei serii de episoade care conduc privitorii prin locurile fascinante ale Buzăului, întâlniri cu oameni- tezaur viu și experiențe inedite.

Cel mai nou Geoparc Internațional UNESCO din România, Ținutul Buzăului, a fost vedeta principală în showul gândit de Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART).

 

Zece creatori de conținut, care au comunități importante în special pe Instagram, au luat parte la explorări ale unor locuri fascinante din România, întâlniri cu artiști și meșteri populari, oameni de legendă și experiențe în satele din Ținutul Buzăului. Aventura lor, care poate fi urmărită pe Instagram și Facebook după hashtagurile #CronicariDigitali și #TreasureGames, s-a terminat cu o festivitate de premiere desfășurată la baza Masivului Penteleu, arie protejată din Carpații de Curbură. 

Ceremonia a fost urmată de o experiență culinară, pregătită alături de Electrolux de Chef Liviu Lambrino.

Pornind din București, trecând prin Buzău și ajungând apoi până în zona de nord a județului Buzău, pe cursul râului Bâsca Rozilei, concurenții au descoperit peisaje variate, trecând de la câmpie la deal și munte.

Cei zece concurenți, grupați în 5 echipe, s-au întâlnit cu meșteșugari, artiști, personalități locale și au luat contact cu tradiții și obiceiuri specifice zonei. De exemplu, în Mânzălești, Cronicarii Digitali au fost invitați în horă, în propria ogradă, de cel mai vârstnic localnic, Gică Baciul, care la 100 de ani a demonstrat și dansul traditional Baba și Uncheșul, dar a doinit și la fluier pentru „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului”.

„Ținutul Buzăului trebuie vizitat pentru toate splendorile pe care le are și, recomandăm turiștilor, chiar încercat, în ritm mai domol, față de cum au făcut-o concurenții, prin activități, relație directă cu localnicii. Așa se pot descoperi locurile în care cărbunii se mai fac încă de casă, în care boii de plug se mai găsesc, oamenii se bucură de ritmul viu dar tihnit al vieții, mâncarea are gust și natura uluiește prin frumusețe. Vă invităm să urmăriți din toamnă pulsul real pe care Cireșarii, Mândruțele, Exploratorii, The Rocks și Documentariștii l-au luat Geoparcului Internațional UNESCO, prin ploaie, soare arzător și la lumina unor răsărituri incredibile", spune Silvia Teodorescu, coordonatorul Cronicari Digitali.

„Ținutul Buzăului s-a dovedit a fi o provocare frumoasă pentru întreaga echipă implicată în acest prim reality show în social media din România. După ce s-au încheiat probele și zilele de explorare, a devenit foarte dificil să alegem imaginile pe care să le păstrăm și care să lege povestea unei aventuri complexe.

Vă puteți imagina doar că fiecare participant a avut o action camera DJI, în fiecare mașină am mai avut câte o cameră pentru a surprinde atmosfera și discuțiile de pe drum, iar din aer atmosfera a fost surprinsă cu ajutorul unor drone DJI. Așadar multe unghiuri din care a putut fi privită fiecare nouă descoperire și probă, iar producătorul Cristian Teodorescu a avut o misiune dificilă în a găsi cele mai bune cadre de păstrat și dat mai departe. Fiecare dintre noi a rămas cu o imagine puternică și dorința de a reveni în Ținutul Buzăului, ceea ce sperăm să le transmitem și celor care vor urmări aventurile video în seria Treasure Games in The Park”, declară Toader Păun, gazda showului.

Dincolo de Vulcanii Noroioși, poate cel mai cunoscut punct de atracție din Ținutul Buzăului, concurenții au surprins și trovanții, în Bozioru, unde în urmă cu 12 milioane de ani era o deltă preistorică. Despre ei se spune că sunt încărcați de energie, și chiar oferă multă energie oricui se încumetă să-i viziteze, pentru că sunt spectaculoși și oferă o priveliște de vis asupra Ținutului Buzăului. Așezările rupestre din Aluniș, Nucu, dar și Valea Slănicului oferă imagini unice în România, în care natura, în decursul a milioane de ani, a creat peisaje spectaculoase. Pe aceste meleaguri, la aproximativ 500 – 600 m altitudine se află Platoul Meledic, situat pe depozite salifere iar, în apropiere, cenușa vulcanilor preistorici a dat naștere unui deosebit monument al naturii: „Grunjul” de la Mânzălești.

Chihlimbarul celebru în toată lumea de la Colți a avut propriul său capitol în „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” , așa cum și-au găsit loc și îndeletniciri pe cale a fi pierdute, așa cum sunt olăritul clasic, realizarea opincilor, dărăcitul și torsul lânii, utilizarea fântânilor și transportul  apei cu ciubărul.

Cei zece creatori care au atras alături de ei în „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” comunități de sute de mii de urmăritori au fost DOCUMENTARIȘTII: Ana Rubeli (@aiciastat) & Radu Niță (@radu.nita), EXPLORATORII: Ana Dumitru (@anadumitru_) & Dan Posea (@posedan), CIREȘARII: Otrava (@bloguluotrava) & Cristi Dandeș (@foodofbucharest), MÂNDRUȚELE: Emilia Morariu (@morariu.emilia) & Amalia Martiniuc (@amalia.ioana.m) și THE ROCKS - Adi Dan (@adrian.dan.ro) & Cătălin Badiu (@stories_in_two). Primul reality show în social media din România este prezentat de Toader Păun (@teddypaun).

„Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” este organizat de Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART). Co-organizatori sunt Consiliul Județean Buzău și Asociația Ținutul Buzăului. Partenerii primului reality show în social media din România sunt Raiffeisen Bank România,  Orange România, Electrolux România și Ursus Breweries. Imaginile spectaculoase au fost suprinse cu ajutorul unor action camera DJI, iar Opel și Peugeot au fost mașinile oficiale, oferite de partenerul de mobilitate TRUST MOTORS. Aventurile participanților au fost concentrate într-un jurnal la Magic FM.

Ținutul Buzăului, al doilea Geoparc UNESCO din România

Ținutul Buzăului este un teritoriu de dezvoltare sustenabilă care se găsește în zona de curbură a Carpaților, la tranziția dintre dealuri și munți. Este un teritoriu complet rural care se întinde pe o suprafață de aproape 1.036 km2 și coincide cu limitele administrative a 18 comune.

Ținutul are o tradiție a locuirii care se întinde cel puțin până în epoca bronzului, de unde și moștenirea culturală bogată care abia așteptă să fie descoperită.

Din luna aprilie,”Ținutul Buzăului” a devenit al doilea geoparc din România inclus în Rețeaua Globală a Geoparcurilor (GGN), după ”Țara Hațegului”, după un efort întins pe mai mulți ani al Universitatii Bucuresti- Facultatea de Geologie, Consiliului Judetean Buzau si al Asociatiei Tinutul Buzaului, lana care au venit autoritățile locale. 

Statutul de Geoparc Internațional UNESCO atestă teritoriul respectiv ca fiind o zonă în care se depun eforturi considerabile pentru dezvoltarea educațională, economică și socio-culturală a comunităților, în consens cu protejarea și dezvoltarea mediului înconjurător

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related