Brandurile sunt alături de studenți la începutul anului universitar, direct la ei în universitate, în noua ediție Students' Kit

Brandurile sunt alături de studenți la începutul anului universitar, direct la ei în universitate, în noua ediție Students' Kit

14 branduri de renume sunt alături de tineri, la începutul anului universitar, în cadrul Students’ Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților din toată țara, care se bucură de susținerea YOXO în calitate de partener principal al campaniei, pentru al doilea an la rând.

50.000 studenți din toată țara au parte de un moment de relaxare și fericire, bucurând-se de cadourile din Students’ Kit, care le fac studenția mai ușoară și mai plăcută. Toți studenții sunt invitați să se inscrie și să se bucure de goodies și oportunități de angajare, dar și de cel mai tare workbook studențesc, toate parte din experiența Students’ Kit.

Anul acesta marchează a 11-a ediție Students’ Kit și studenții vor primi gratuit goodie bag-ul cu o mulțime de cadouri și surprize de la partenerii campaniei, printre care se numără: Belvita, Pepsi Max, Wembley, Stalinskaya, Libresse, Doritos, Rockstar, Kaufland, LaFesta, Bic, Bunge, Lidl, Teleperformance. Alături de cadouri, studenții vor primi și workbook-ul CV30 care îi ajută să-și planifice orarul și examenele, dar și primii pași în carieră, având susținerea Kaufland în calitate de partener principal pe zona de carieră.

Începând cu luna noiembrie, echipele CV30 vor vizita cele 25 de universități partenere în cadrul celui mai mare eveniment dedicat studenților, care se bucura de gift bag-ul cu surprize, direct la ei în facultate. Pentru ediția de anul acesta, echipa CV30 aduce un concept futurist, inspirat de trendurile actuale: Metaverse și NFTs, și hype-ul tinerilor pentru digital life. 

“Anul acesta ne-am dorit să explorăm interesul tinerilor pentru interacțiunile din mediul digital, declinând trendurile care îi pasionează în campania Students’ Kit, care a devenit un simbol al vieții de student. Ne bucurăm că YOXO este și anul acesta alături de studenți, în calitate de partener principal al campaniei, facilitând comunicarea dintre colegi într-un mod cool și dinamic.”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.

50.000 de studenți din 25 de universități interacționează în mod direct cu produsele partenerilor campaniei și sunt în contact cu imaginea acestora de brand pe parcursul întregului an universitar, prin intermediul workbook-ului CV30.

“Ne dorim ca parteneriatul dintre YOXO și CV30 să devină unul de tradiție, împărtășim aceleași valori și ne dorim să susținem tinerii studenți într-un mod cât mai relevant pentru ei. YOXO este un brand fresh, gândit pentru tineri, un abonament de mobil 100% digital care îți asigură libertate și flexibilitate, aceste două caracteristici esențiale pentru generațiile tinere, digital oriented.”, Roxana Zaharia, Communication Specialist @ YOXO.

Branduri de renume au conștientizat importanța comunicării consecvente cu targetul 18-26, iar a avea top of mind awareness printre reprezentanții generației Z aduce rezultate nu doar pe termen scurt, ci și pe termen mediu și lung.

Echipa CV30 ajută brandurile să comunice pe înțelesul tinerilor, expertiza echipei pe targetul de studenți fiind susținută de faptul că Students’ Kit este singura campanie de acest calibru în target-ul 18-26. Fiind alături de studenți pe tot parcursul anului, prin intermediul website-ului de carieră CV30.co, dar și prin evenimente și activări speciale, CV30 este parte din viața studenților de pretutindeni.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related