Fundația TELUS International Romania lansează înscrierile pentru cea de-a doua rundă de granturi din 2022

Fundația TELUS International Romania lansează înscrierile pentru cea de-a doua rundă de granturi din 2022
  • ONG-urile sunt invitate să își înscrie proiectele până pe 21 octombrie 2022
  • Fondurile pentru cea de-a doua sesiune de granturi din 2022 au o valoare totală de 46.000 USD

Fundația TELUS International Romania Community Board dă startul celei de-a doua sesiuni de granturi din 2022 cu scopul de a oferi sprijin financiar în valoare totală de 46.000 USD organizațiilor non-profit care dezvoltă proiecte axate pe educație, sănătate și mediu.

ONG-urile își pot înscrie proiectele până la data de 21 octombrie 2022.

Granturile sunt acordate exclusiv organizațiilor non-guvernamentale înregistrate în România, iar proiectele depuse trebuie să întrunească următoarele criterii de eligibilitate:

  • să aibă ca beneficiari direcți copii, tineri sau familiile acestora;
  • să fie implementate în prima jumătate a anului 2023;
  • să utilizeze inovația socială în abordarea unei probleme importante pentru societate.

Suma maximă alocată proiectelor câștigătoare este de 5.000 USD, cu excepția a două proiecte care pot primi până la 10.000 USD fiecare, în funcție de complexitatea lor și de numărul de beneficiari.

În prima parte a acestui an, Fundația TELUS International Romania a fost alături de ONG-urile care au oferit suport refugiaților ucraineni, de la asistență umanitară și veterinară până la asistență juridică, medicală și psihologică. Crucea Roșie Română, Habitat for Humanity România, Salvați Copiii Iași, Hospice Casa Speranței sunt o parte dintre asociațiile susținute în contextul crizei din Ucraina, valoarea totală a sponsorizărilor din cadrul primei sesiuni de granturi ridicându-se la 54.000 USD.

Acesta este al șaselea an consecutiv în care TELUS International Romania Community Board distribuie fonduri în valoare totală de 100.000 USD pentru a susține comunitățile locale și nu numai. Lansată în septembrie 2016, Fundația este unul dintre modurile prin care TELUS International își respectă angajamentul de a “dărui acolo unde trăim” (“We Give Where We Live”), alături de evenimentul anual de voluntariat TELUS Days of Giving sau alte campanii sociale. Până acum, peste 100 de proiecte au fost derulate de ONG-uri în România cu sprijinul Fundației TELUS International, având un impact pozitiv în viețile a 33.000 de beneficiari.

La nivel global, TELUS International gestionează cinci Fundații: în Guatemala, El Salvador, Filipine, Bulgaria și România, fiecare distribuind 100.000 USD anual pentru a sprijini proiecte dedicate comunităților locale.

TELUS International (NYSE & TSX: TIXT) proiectează, construiește și furnizează soluții digitale de ultimă generaţie pentru a îmbunătăţi experienţa consumatorilor (CX) pentru branduri globale inovatoare. Serviciile companiei susțin întregul ciclu al transformării digitale, sprijinind clienții să îmbrățișeze mai rapid noile tehnologii digitale pentru a obține rezultate de business mai bune.

Soluțiile integrate ale TELUS International cuprind strategie digitală, inovație, consultanță și design, ciclul de viață al sistemelor IT, automatizare inteligentă și AI end-to-end, inclusiv capabilități de viziune computerizată, precum și soluții CX de tip omnichannel, soluții de încredere și securitate, inclusiv moderare de conținut. Susținând toate etapele de dezvoltare ale companiilor, TELUS International colaborează cu branduri din industrii cu creștere rapidă, precum tehnologie și jocuri, comunicare și media, comerț electronic și Fintech, servicii bancare, servicii financiare și de asigurări, sănătate, turism și ospitalitate.

Cultura TELUS International promovează diversitatea și inclusivitatea în toate regiunile în care operează compania, prin politicile sale, prin workshopurile și platformele cu resurse dedicate membrilor echipei, prin practicile de angajare care asigură oportunități egale. TELUS International construiește comunități mai puternice și îi ajută pe cei care au nevoie prin evenimente de voluntariat importante, care au avut până acum un impact pozitiv în viețile a peste un milion de oameni din întreaga lume. Compania contribuie și prin cele cinci Fundații, care au acordat, din 2011 până în prezent, sponsorizări în valoare totală de 4,8 milioane de dolari unor organizații caritabile locale. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related