infopromotii.ro trage invataminte din 52 de ani de promotii

Echipa Infopromotii a efectuat un studiu pe o baza de 270 de promotii derulate intre 1 ianuarie 2005 - 1 decembrie 2006, ale caror durate insumeaza 52 de ani.
Durata medie (ponderata) a unei promotii este, conform studiului, de 61 de zile. Cele mai lungi promotii monitorizate au fost Cotidianul - "Campania de abonamente 2006" (298 zile), promotia Western Union Money Transfer (291 zile) si Rehau - "Profil de castigator" (274 zile). Pe locul 4 apare concursul Joe - "Mixeaza pe gustul tau" (261 zile), o campanie ampla pentru categoria alimente-bauturi si, cel putin la fel de interesant, care nu solicita participantilor sa cumpere produsul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related