Eduard Manolache a facut cursuri de economie si marketing, dar si-a dat seama ca vrea un job in care sa creeze si sa fie inconjurat de oameni faini. Asa ca a intrat in publicitate unde a testat, a experimentat, a invatat si, recent, a fost unul dintre cei doi tineri creativi romani selectati pentru Creative Express, un program realizat de ADCE. Cea de-a 11-a ediție Creative Express va avea loc între 29 septembrie și 1 octombrie, la Vilnius, capitala Lituanie. The Creative Express este un spațiu de întâlnire și creație pentru cei mai buni art directori, copywriteri și designeri din noile generații, o ocazie de a se inspira și a învăța de la colegii lor din alte țări. În cadrul bootcampului creativ, ei lucrează împreună pentru a găsi soluții la provocări reale de business.
Drumul spre Creative Express. Eduard Manolache: Am inceput sa design my own curriculum si sa experimentez, de la voluntariat, cursuri si competitii, la invatat pe cont propriu
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: