Drumul spre Creative Express. Eduard Manolache: Am inceput sa design my own curriculum si sa experimentez, de la voluntariat, cursuri si competitii, la invatat pe cont propriu

Drumul spre Creative Express. Eduard Manolache: Am inceput sa design my own curriculum si sa experimentez, de la voluntariat, cursuri si competitii, la invatat pe cont propriu

Eduard Manolache a facut cursuri de economie si marketing, dar si-a dat seama ca vrea un job in care sa creeze si sa fie inconjurat de oameni faini. Asa ca a intrat in publicitate unde a testat, a experimentat, a invatat si, recent, a fost unul dintre cei doi tineri creativi romani selectati pentru Creative Express, un program realizat de ADCE. Cea de-a 11-a ediție Creative Express va avea loc între 29 septembrie și 1 octombrie, la Vilnius, capitala Lituanie. The Creative Express este un spațiu de întâlnire și creație pentru cei mai buni art directori, copywriteri și designeri din noile generații, o ocazie de a se inspira și a învăța de la colegii lor din alte țări. În cadrul bootcampului creativ, ei lucrează împreună pentru a găsi soluții la provocări reale de business. 

Am aplicat pentru ca vreau sa continui sa ma expun la genul asta de experiente, la noutate. Asteptari nu sunt, las sa se intample – momentan doar excitement, spune Eduard.

Eduard e Art Director @ Jam Session Agency si are un an experienta in industrie. Povestim cu el in randurile de mai jos despre cum a fost experienta de pana acum in industrie si care au fost primele proiecte la care a lucrat:

 

Un parcurs obisnuit

Cursul e destul de obisnuit: venit la facultate in Bucuresti, cautat si descoperit, trials (and tribulations) and error. De mic ma invart in sfera asta a creatiei, indiferent de forma, dar am inceput sa dau mai multa atentie designului in facultate.

Scoala ADC a deschis drumul, iar decizia a fost reinforced pe parcurs si de alte lucruri. Incepusem sa cochetez cu freelance-ul, dar cautam sa ma ocup cu ceva care sa imi permita sa creez for a living si constant, intre oameni faini. Viata in publicitate parea sa indeplineasca cerintele astea.

(Fun fact: la inceput credeam ca o sa fiu copy – shoutout to the boys @Questo for honoring me with The Most Copy Art award).

 

Cum vedeai publicitatea inainte sa lucrezi in domeniu

Pana la Scoala ADC nu credeam ca ar putea sa imi placa, din contra. De afara, nu intelegeam neaparat despre ce e vorba, dar inauntru a inceput sa imi placa procesul. Si mai ales oamenii.

 

Scoala, voluntariat, experimentat

ASE Marketing, dar mi-am dat seama ca tipul asta de learning experience nu mi se potriveste, asa ca am inceput sa design my own curriculum si sa experimentez, de la voluntariat, cursuri si competitii, la invatat pe cont propriu.

 

Primul proiect

Am intrat in paine jongland cu mai multe, dar probabil primul proiect full ownership a fost Polizzia Comenzilor de Grup pentru tazz.

 

 

Primele greseli

Poate faptul ca n-am depus mai mult efort sa inteleg mai repede cum abordeaza ceilalti lucrurile, what’s their view of the world. Dar invatam.

 

Partea cea mai grea (pana acum)

Challenging la inceput a fost adaptarea la workflow-ul unei echipe, eu fiind obisnuit sa ma ocup singur de tot.

Also, worth mentioning: sa nu uit de proiectele personale.

 

Cum infrunti blocajele creative

Testing & experimenting, deconectare si altele de care nu sunt atat de constient.

 

Cine si ce te inspira

Cliseu, dar adevarat: the doers, the believers, the darers, the ones that challenge the status quo.

 

Creativitatea - definitie personala

Nu am una, dar cred ca totul e despre poveste.

 

Generatia ta

Mai degraba ma simt undeva intre generatii, almost generationless, in sensul ca nu vad diferenta dintre ele ca pe o separare si le inteleg pe celelalte, rezonez. Asta nu inseamna ca nu avem de invatat unii de la altii, dimpotriva – e un schimb bun de perspective si avem de castigat daca suntem deschisi.

 

Participarea la Creative Express

Am aplicat pentru ca vreau sa continui sa ma expun la genul asta de experiente, la noutate. Asteptari nu sunt, las sa se intample – momentan doar excitement.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related