PSP-ul Sony are un nou public tinta

Ultima campanie Sony pentru PlayStation Portable (PSP) ia o turnura neobisnuita odata cu lansarea interactive advertising (pe marthastewart.com) care targeteaza femeile intre 35-60 de ani care fac daruri si mai putin principalul public tinta al PSP-ului, cu varste cuprinse intre 18-34 ani, anunta Brandweek.

Efortul este "destul de unic pentru noi", a spus John Koller, senior marketing manager. (Campania va rula si pe canalul AOL, parenting.com si shopping.com si este desfasurata de Omnicom Group prin TBWAChiatDay in Playa del Rey, Calif.
Sony mai lanseaza simultan un program promotional care le acorda clientilor posibilitatea de a downloada demo-uri de jocuri si cupoane online pe stickuri de memorie sau pe PSP in peste 6.000 de magazine din toata tara. Sony va schimba continutul la fiecare 8 saptamani si retailerii pot ajusta materialul, lansand anumite titluri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related