Noi trenduri in Web Ad

Adweek anunta ca saptamana trecuta, cand CNET Networks a adaugat posibilitatea de video-sharing pe Webshots, executivii s-au confruntat cu o dilema: cum sa faca bani pe clipuri scurte de orice fel?

Decat sa plaseze reclame inaintea clipurilor, CNET a decis sa urmeze ideea unor retele de web video, bazandu-se pe o abordare non-video. Fiind mai putin intruzive si variind de la imagini statice pana la linkuri de text, spoturile sunt gandite pentru a sustine promisiunea de a intalni interesele publicitarilor cu cele ale utilizatorilor. Este segmentul video online care se dezvolta cel mai repede, dovedindu-se pana acum rezistent la advertising.
VideoEgg, o firma din San Francisco care detine o retea in care utilizatorii plaseaza continuturi pe situri ca Bebo, Hi5 sau Tagged, incearca o varietate de plasari ale reclamelor, inclusiv invitatii sub forma de text de a vedea un mesaj de promovare sau de a juca advergame-ul de la sfarsitul clipurilor si un callout care apare in partea de jos a ecranului in timpul clipului. Primii advertiseri au fost Dell, Pepsi si 20th Century Fox.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related