Grupul DIGI continuă să susțină, pentru al doilea an consecutiv, campania „Școala Fără Pauză”, inițiată de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine. Astfel, joi, 15 septembrie, Lucian Mîndruță își mută emisia din studioul Digi FM, pentru o seară, în parcarea exterioară a centrului comercial Băneasa Shopping City, și invită românii să doneze, până pe 24 decembrie, lucrurile necesare copiilor pentru a nu abandona școala, la centrul de colectare special amenajat.
Există peste 4.000 de motive pentru care România ar trebui să asculte emisiunea de joi, prezentată de Lucian Mîndruță, și să îmbrățișeze sentimentul de solidaritate, acesta fiind și numărul copiilor care au fost ajutați să rămână conectați cu școala, în 2021, în urma primei ediții a campaniei „Școala Fără Pauză”.
„Facem emisiunea de la spațiul de colectare Școala Fără Pauză, pentru că vrem să ajutăm copiii. Vrem ca ei să meargă la școală. Să nu abandoneze. Mă ascultați în direct de acolo, joi, 15 septembrie, de la ora 17:00. Vă aștept și vă mulțumesc. O să vedeți că merită”, a declarat Lucian Mîndruță.
Violeta Bîltac, președinte Asociația Banca de Bine, a adăugat:
„Continuăm alături de partenerul nostru, Grupul DIGI, ediția a doua a proiectului „Școala Fără Pauză”. Ca promotori și susținători ai proiectului, anul trecut am reușit să construim împreună chiar și un nou concept „Turul Târgurilor de Crăciun”, care a fost o continuare a campaniei „Școala Fără Pauză”. În contextul în care abandonul școlar crește în fiecare an în România, cu precădere în mediul rural, unde este nevoie să acționăm rapid, cu toate resursele de care dispunem și, mai ales, cu inima deschisă. Pentru mulți dintre noi, grija zilei de mâine nu este o problemă, însă continuitatea mersului la școală reprezintă o grijă pentru copiii și părinții din mediul rural, acolo unde lipsurile sunt pretutindeni. Faptul că suntem împreună cu partenerii noștri ne face să ne dorim să aducem mai multe zâmbete pe chipurile copiilor și să ducem binele mai departe, așa cum ne-am propus și anul trecut”.
Astfel, până pe 24 decembrie, de joi până duminică, în intervalul orar 12:00-20:00, cei care doresc să se mobilizeze și să transforme acțiunea de a dona într-o mișcare pentru un viitor neîntrerupt, în rândul copiilor din mediile defavorizate, pot aduce, la spațiul dedicat de colectare „Școala Fără Pauză”, îmbrăcăminte, încălțăminte, rechizite și echipamente tehnologice, toate în stare bună, curate, complete și funcționale. Acestea sunt lucrurile de care copiii cu vârstele cuprinse între 5-18 ani, din județele Ialomița, Giurgiu, Prahova, Suceava și Teleorman, au nevoie și care, pe parcursul campaniei, vor fi triate și igienizate, pentru a fi livrate școlilor și copiilor din familiile defavorizate.
Grupul DIGI sprijină și anul acesta proiectul, din simțul responsabilității față de copiii care nu merită să fie uitați, ci dimpotrivă, echipați și pregătiți să își continue studiile. Prin cea de-a doua ediție a campaniei „Școala Fără Pauză”, toți cei implicați vor contribui la reducerea abandonului școlar în România. Totodată, prin această inițiativă, generații întregi de elevi vor fi ajutate să nu se piardă și să nu sufere, pe termen lung, din cauza efectelor abandonului, traduse prin șomaj, excluziune socială, sărăcie și probleme de sănătate.
Digi FM este combinația ideală de știri, dezbateri de substanță, interviuri cu „oameni de colecție” și cea mai bună muzică. Alături de PROFM, cea mai longevivă stație radio din România, Dance FM și Digi24 FM, cele patru posturi fac parte din grupul DIGI | RCS & RDS, care mai deține și televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile tematice Digi World, Digi Life și Digi Animal World și televiziunile muzicale UTV, Music Channel și Hit Music.
Centrul comercial Băneasa Shopping City este lider pe piața românească de fashion și entertainment, oferind clienților săi un mix unic de branduri, care poate satisface şi cele mai exigente dorințe în materie de shopping, de la cele de renume internațional, la magazine ale designerilor români, precum și o varietate de restaurante rafinate și cafenele. Centrul comercial include și o zonă impresionantă de divertisment, MaxFun, MaxBet și Cineplexx. Aceste caracteristici sunt menite să asigure confortul clienților şi transformă Băneasa Shopping City în destinația exclusivistă de shopping, relaxare și entertainment din România.
Banca de Bine este o organizație non-guvernamentală tânără, dinamică, a cărei misiune este de a ajuta activ copiii din mediile defavorizate pentru a avea acces egal la educație și oportunități viitoare de dezvoltare. Activitatea organizației Banca de Bine se realizează în regim de voluntariat, cu transparență totală, integritate și mult curaj. Banca de Bine susține campanii umanitare și conectează asociații non-profit, companii, donatori și beneficiari împreună. Înțelegem și știm că doar donând din timpul și din cunoștințele noastre putem contribui la un pic mai bine pentru cât mai mulți.