O campanie promoțională reușită se bazează pe trei coordonate esențiale: timp, costuri, eficiență. Pentru a le bifa pe toate trei nu este necesar, așa cum ne-am putea imagina, o echipă numeroasă de programatori, un buget cu multe zerouri în coadă și 3 luni la dispoziție. O campanie promoțională reușită are nevoie de PROMOTIFUL, platforma SaaS de automatizare creată de INTERACTIONS, cu ajutorul căreia puteți dezvolta uşor şi în doar 3 ore un website de promoţie, fără intervenţia unei echipe de programare.
Platforma se adresează organizatorilor de promoții, fie că vin din agenții sau fac parte din departamente de marketing sau vânzări, şi pune la dispoziţie o gamă largă de mecanici, toate uşor de setat, dintre care cele mai populare sunt: coduri unice, momente norocoase, concurs foto (înscriere cu bon fiscal), câştig garantat. Pe lângă aceste mecanici de concurs, PROMOTIFUL pune la dispoziția organizatorilor 3 modalități de înscriere: completare formular web, SMS, și, de astăzi, WhatsApp.
“Dacă ar fi să aleg un singur cuvânt prin care să definesc cât mai bine ce este PROMOTIFUL, dar și ce înseamnă integrarea WhatsApp în PROMOTIFUL, acesta ar fi adaptabilitate. Este foarte important pentru noi ca serviciile PROMOTIFUL să se plieze perfect nevoilor tuturor celor care dezvoltă un site de campanie cu ajutorul acestei platforme. Astfel, pe lângă cele două modalități am putea spune deja clasice de înscriere într-un concurs - SMS sau completarea unui formular - integrarea WhatsApp vine să eficientizeze și mai mult înscrierea prin diminuarea resurselor de timp și cost. În plus, nu putem să nu menționăm faptul că WhatsApp este astăzi una dintre cele mai populare platforme de comunicare și avem încredere că, fiecare campanie promoțională care va include WhatsApp ca modalitate de înscriere va deveni (cel puțin) la fel de populară.”, Cătălin Răescu, Product Manager PROMOTIFUL
PROMOTIFUL & WhatsApp în 3 beneficii esențiale
Prietenos cu participanții
După ce site-ul de campanie a fost dezvoltat, acesta va include un buton WhatsApp pentru înscriere în concurs. O soluție cu atât mai prietenoasă cu cât majoritatea înscrierilor se realizează prin intermediul device-urilor mobile, facilitând astfel accesarea. Simplu și rapid, la un click distanță, participanții se înscriu cu ușurință în concurs.
Ideal pentru înscrieri multiple
Pentru companiile care mizează pe înscrieri multiple, WhatsApp-ul este opțiunea ideală: pentru o nouă înscriere, utilizatorul doar accesează conversația anterioară din WhatsApp.
Reduce semnificativ costurile
Unul dintre cele mai atractive beneficii pentru organizatorii de promoții online este faptul că, în comparație cu companiile care aleg să dezvolte un site de campanie de la 0, PROMOTIFUL oferă costuri mult reduse, permițând astfel o redirecționare a bugetului - de exemplu, spre premiile campaniei sau spre modalitățile de promovare ale acesteia.
Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.
În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"