Un brand de scutece onest și o campanie pe măsură, care invită părinții la mai mult haz decât necaz.
“#ȘTIM CE ZICI! Anii de început pot fi o provocare” ne spune narativul noului brand de scutece marca proprie Profi.
“Dar anii zboară atat de repede… Noi credem că niciun părinte nu ar trebui să regrete că anii au trecut înainte de a se bucura suficient. Când simți că nu mai poți, mai poți puțin. :)”
Un construct de brand empatic, dezvoltat alături de o echipă de marketing & comunicare cu deep parenting know-how - de la marketing manager, până la echipa de agenție, aproape toți cei care au dezvoltat acest proiect sunt părinți sau au în viețile lor copii mici. Așa că au investit în această campanie propriile insighturi și așteptări.
“Am căutat încă din procesul de pitching un partener care să ne ajute să ne diferențiem într-o maniera de impact, pe termen lung. Ce ne-am dorit să construim nu e un one time hit, ci un teritoriu care să poată genera mesaje valoroase pe termen lung. Credem că am reușit să-l găsim. Pe lângă atributele funcționale pe care părinții le caută și pe care Bebe GooGoo le îndeplinește - prin calitatea materialelor și tehnologiile implicate în dezvoltarea produselor - ne propunem să adresăm și nevoile emoționale ale proaspeților părinți.”, Valentin Cristescu, Marketing Manager Profi Rom Food.
„Cred că elementul de valoare cu care venim prin această platformă stă în perspectiva onestă și adresarea autentică, reală. Headline-ul campaniei, de altfel, este preluat din discuții colocviale pe care le-am purtat cu alți părinți. :)
Parentingul este despre frică, la fel de mult cum este despre iubire.
De când sunt părinte, nu încetez să mă întreb de ce nu am fost avertizată despre una și alta… Probabil că am fost, dar adevărul e că nu înțelegi nimic până nu ești în mijlocul situației.
Bebe GooGoo e un produs, dar și un brand care își propune să facă viața părinților mai ușoară, amintindu-le că tot ceea ce trăiesc este normal și trece… :) inclusiv atunci când nu pare chiar așa!”, Manuela Gogu, Creative Director Line Agency.
“Ne-am dorit să începem o construcție de brand new age, care dincolo de nevoia pe care produsul o acoperă, să vină și cu un topping pe măsură la nivel de brand mission. Credem în puterea brandurilor de a duce dialogul cu consumatorul la nivelul următor și încercăm asta prin fiecare narativ pe care îl construim. Mai ales că atunci când un brand își propune să fie prezent în online, este esențial ca ceea ce comunică să fie autentic și relevant. Să-ți iei ceva ca follower atunci când intri pe pagina acelui brand.”, Laura Constantin, Coordonator Marketing Profi Rom Food.
Campania poate fi experimentată deopotriva online (video, web, social channels) dar și în magazinele Profi, unde POSM-urile și semnalistica “urmează” traseul unui bebe năzbâtios, rătăcit printre rafturi.
Echipa de proiect este compusă din:
PROFI: Valentin Cristescu – Marketing Manager, Laura Constantin – Coordonator Marketing Private Label, Marta Krolikowska – Director Marketing și Comunicare, Malgorzata Reiss – Manager Private Label
Line Agency: Ruxandra Micșunescu – Managing Director și Digital Strategist, Manuela Gogu – Creative Director, Vlad Coruț – Digital Group Creative Director, Gabriel Zavgragiu – Senior Art Director și Web Designer, Cătălin Moraru – Art Director, Andrei Stan – Copywriter, Ionuț Roșca – Senior Planner, Alexandru Vieriu – Client Service Director, Andreea Brutaru – Senior Account Manager