Marketingul care se bucura de supararea altuia nu primeste inimioare

Marketingul care se bucura de supararea altuia nu primeste inimioare

Stii cand iti iei bilet de avion, dar nu stii si daca vei zbura la ora stabilita. Vara asta a fost haos. Multi  au ramas captivi prin aeroporturi sau prin orase straine unde si-au prelungit fortat vacanta, in functie de anularea zborurilor. Companiile de zbor au operat dupa un program misterios pentru clientii lor. Recent, un nou capitol de nervi si frustrari a fost scris de Blue Air, care a suspendat zborurile până pe 12 septembrie, din cauza conturilor poprite. 

Ocazie optimă pentru glumite, s-au gândit cei de la Wizz Air, care au bagat repede niste contextual si au sarit cu oferte in ajutorul celor napastuiti.

Doar că oamenii nervosi nu rad. Din contra. Isi amintesc de experientele nefericite. Comentariile la postarea Wizz au variat toate pe aceeasi tema, a zborurilor anulate:

Unii au avut timp chiar si de alegorii:

Marketingul care se bucura de supararea altuia nu primeste inimioare in social media, ci indemnuri la buna purtare. 

In mod previzibil, reactiile la ironia Wizz au acoperit toata gama de #asanu si #badvertising. Orisicum, drumul unui ghid de buna purtare in online pentru branduri trece prin astfel de incercari nepotrivite. Speram ca din ce in ce mai putine. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related