Cind ai febra, cumperi ce iti da Lucica

Acum vreo doua saptamini incepusem sa scriu despre reclamele la medicamente. Voiam sa deschid pledoaria adresindu-le citeva cuvinte celor care s-au ocupat de-a lungul timpului de imaginea lor. Imperativul era scurt: boala nu afecteaza intelectul targetului. Corolarul suna cam asa: nu toti neferictii cu temperatura sint o apa si un pamint.

Situatia se schimba pe pielea ta
Ei bine, de atunci citeva lucruri s-au interpus intre dorinta mea de a scrie si procesul efectiv. Iar o data cu ele mi s-a aratat si puterea supranaturala a industriei farmaceutice. Dupa cum spuneau comentatorii meciului Real - Steaua, "spaniolii au blestemat pamintul pentru Banel" si prin asociere gindul rau asupra pastilelor s-a intors impotriva mea. Valurile de temperatura si riurile de fluide nazale m-au fortat sa aflu pe pielea mea daca boala afecteaza intelectul au ba si daca toti muciosii sint o apa si un pamint. Concluzia a fost urmatoarea: el ramine viu, tu poti sa rizi cind vezi cum tuseste Lucica, dar disperarea cumpara toata lista cu antidoturi pe care memoria ta a inregistrat-o in timpul pauzei publicitare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Luci Zamfir
acum 17 ani
din pacate ai mare dreptate!prea multe lucruri au inceput sa fie comerciale.felicitari pt abordarea subiectului!


Branded


Related