Echipa Allianz-Țiriac Asigurări redescoperă Bucureștiul chiar din inima sa: un proiect de branding intern pentru sălile de ședințe din noul sediu, implementat cu sprijinul Exploratist

Echipa Allianz-Țiriac Asigurări redescoperă Bucureștiul chiar din inima sa: un proiect de branding intern pentru sălile de ședințe din noul sediu, implementat cu sprijinul Exploratist

Allianz-Țiriac Asigurări scrie de multă vreme propria poveste de succes: cea a unor oameni excepționali, ambițioși, dedicați clienților și loiali. Acestea sunt caracteristici fundamentale ale echipei, care formează o cultură consolidată a excelenței, tradusă în încrederea transmisă clienților. 

Compania continuă să fie un exemplu și prin standardele ridicate respectate în noul său sediu central din Țiriac Tower, amplasat în centrul Bucureștiului în zona Piața Victoriei.

Cultura companiei este amplificată de „the new way of working”, spațiile colaborative și facilitățile puse la dispoziția angajaților. Spațiul proiectat creativ încurajează interacțiunea, inovația și motivarea colegilor. Prin conceptul de semnalistică realizat pentru sălile de ședință, locul spune o poveste: pe cea a Bucureștiului, chiar din inima lui.

O astfel de poveste a fost creată de Allianz-Țiriac Asigurări în parteneriat cu Exploratist. Brieful primit? Crearea unui proiect de branding pentru spațiile de întâlnire din noul sediu Allianz-Țiriac, pe care agenția l-a dezvoltat pe următoarele stream-uri: conceptul proiectului, branding-ul intern al sălilor, semnalistică și comunicarea internă.  

„Echipa Allianz-Țiriac Asigurări a fost întotdeauna cu un pas înainte. Prin mutarea în noul sediu ne-am readaptat și ne-am regăsit ritmul: clădirea la standarde înalte, cu echipamente tehnologice de ultimă oră, răspunde modului de lucru hibrid, facilitând și interacțiunea față în față în condiții de siguranță, pe care o regăsim ca fiind necesară în contextul post-pandemic. Spațiul exprimă ADN-ul și valorile noastre, înlesnește colaborarea, denotă flexibilitate și susține creativitatea. Clădirea este destinată atât colegilor, cât și clienților și împreună dorim să ne bucurăm de noua ambianță modernă.”, menționează Marilena Bârliga, director Divizie Market Management și Comunicare, Allianz-Țiriac Asigurări

Sub umbrela mesajului de Employer Branding aliniat misiunii sale, Let’s care for tomorrow!, compania este activă și bine-cunoscută pentru grija față de clienți și angajați. Pornind de la acest diferențiator, Exploratist a reinterpretat povestea capitalei, a adaptat-o culturii corporative și a exprimat-o în spațiul Țiriac Tower.

Concret, cele 22 de săli de ședință au căpătat denumiri ale simbolurilor importante din București. Palatul Cotroceni, Opera Română și Pasajul Basarab sunt doar o parte dintre ele.

Fiecare sală de ședință își invită „oaspeții” la o experiență completă, prin expunerea unui tablou reprezentativ, corelat cu numele sălii propriu-zise. Printr-un QR code, membrii echipei Allianz-Țiriac află informații inedite despre originea și povestea simbolului bucureștean reflectat în sala respectivă.

Seria de tablouri este realizată de ilustratoarea Mădălina Țântăreanu, absolventă a unui master de specialitate în Spania și cu o experiență grăitoare în redarea atmosferei orașelor europene într-un stil unic, prin detalii și într-o manieră familiară. Acest stil se potrivește mânușă obiectivului proiectului – acela de a implica angajații în poveste, de a susține coeziunea și sentimentul de apartenență, artista transferând pasiunea sa pentru călătorii și desen proiectului de branding intern al spațiilor de întâlnire și lucru în echipă ale Allianz-Țiriac Asigurări.

Proiectul Descoperă București-ul chiar din inima Allianz-Țiriac Asigurări este cel mai bun exemplu al felului în care construim experiențele pentru angajați. Ne străduim ca acestea să nu semene una cu cealaltă, să fie inedite și inovative în contextul clientului cu care lucrăm și să păstreze vizibil valențe ale culturii organizaționale și de brand. Mulțumim echipei Allianz-Țiriac Asigurări pentru ocazia de a fi mai creativi ca niciodată și a transforma împreună o nevoie într-o soluție completă de engagement intern. Suntem foarte mândri de acest proiect.’’– menționează Silviu-Andrei Petran, managing director Exploratist

Astfel, cultura românească, ADN-ul urban, arta și esența brandului Allianz-Țiriac Asigurări coexistă în spațiul potrivit pentru a crea engagement în rândul colegilor, generând un  suflu nou, fresh care îi inspiră să își valorifice talentul și determinarea și să gândească cele mai inovative și curajoase idei pentru clienți.

Credits:

Echipa Allianz-Țiriac Asigurări
Andreea Andrei, Specialist Marketing
Anelis Baciu, Coordonator Comunicare
Narcisa Gheorghe, Coordonator Marketing
Marilena Bârliga, Director Divizie Market Management și Comunicare 

Echipa Exploratist
Tara Vărzaru, customer experience executive
Rovana Munteanu, customer experience lead
Petruț Nedelcu,  graphic designer
Tiparium, production agency
Ana-Ilinca Macri, senior consultant
Mirela Tănase, senior partner
Silviu Andrei Petran, managing director

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related