MGID, platforma globală de publicitate, a fost desemnată „Cea mai bună rețea de publicitate digitală” în cadrul Premiilor MarTech Breakthrough. Distincția vine ca recunoaștere a tehnologiei de inteligență contextuală a MGID și a proceselor stricte și transparente privind brand safety.
Soluția de inteligență contextuală a MGID permite advertiserilor să difuzeze reclame prin intermediul portofoliului de editori premium, în cel mai relevant și adecvat mediu, fără utilizarea cookie-urilor de la terți. Folosind algoritmii săi brevetați de inteligență artificială, pot fi determinate contextul și sentimentul conținutului editorial. O analiză a editorilor parteneri ai MGID care au implementat soluția arata ca acestia detin 83% din inventory-ul brand-safe, ceea ce conduce la maximizarea campaniei si la mai puține blocări fals pozitive ale subiectelor sensibile.
Sergii Denysenko, CEO-ul MGID: "Primirea acestui premiu este o realizare uriașă pentru noi; acesta evidențiază impactul soluției noastre de inteligență contextuală și recompensează eforturile pe care le depunem în ceea ce privește măsurile de brand safety și publicitatea etică. Produsul nostru de inteligență contextuală este conceput pentru a ajuta la dezvaluirea inventory-ului blocat, pentru a genera mai multe venituri și pentru a crește relevanța ad-urilor atunci când sunt plasate lângă conținut adecvat, stimulând performanța campaniei și asigurând în același timp brand safety pentru advertiseri. Alături de aceasta, oferta noastră de business se bazează pe procese transparente și sigure pentru branduri, un angajament continuu pe care ne bucurăm să-l vedem recompensat."
„Brand safety a fost foarte mult în centrul atenției în ultima vreme, ridicând întrebări și provocări pentru branduri și platforme în legătură cu rolul lor în responsabilitatea digitală”, a declarat James Johnson, director general la MarTech Breakthrough.
"Advertiserii trebuie să se asigure că reclamele lor nu rulează alături de conținut problematic și, prin urmare, dezactivează anumite categorii de conținut sau recurg la liste de blocare a cuvintelor cheie. MGID abordează această provocare sprijinindu-se pe controale îmbunătățite privind transparența și valorificând potențialul soluției de inteligență contextuală. Felicitări pentru încă un premiu MarTech Breakthrough bine meritat."
MarTech Breakthrough este o organizație de top în domeniul informațiilor de piață, care recunoaște cele mai bune companii, tehnologii și produse din industria globală de marketing, vânzări și tehnologie publicitară ale prezentului. Premiile MarTech Breakthrough onorează excelența și recunosc inovația, munca asiduă și succesul într-o serie de categorii legate de tehnologia de marketing, vânzări și publicitate. Programul din acest an a atras peste 2.950 de nominalizări din peste 18 țări din întreaga lume.
Anterior, MGID a anunțat lansarea soluției sale de inteligență contextuală pe piața din România.
MGID este o platformă globală de publicitate care ajută brandurile să ajungă în mod eficient la audiențe locale unice. Compania utilizează o tehnologie bazată pe inteligență artificială, care acordă prioritate confidențialității, pentru a difuza anunțuri relevante și de înaltă calitate în medii brand safety. Pune la dispoziție o varietate de formate publicitare, inclusiv native, display și video, pentru a oferi o experiență pozitivă utilizatorilor. Acest lucru permite advertiserilor să crească performanța și conștientizarea, iar editorilor să-și păstreze și să-și monetizeze audiențele.
În fiecare lună MGID ajunge la 900 de milioane de cititori unici, cu 200 de miliarde de afisari, prin 25 de mii de publisheri de încredere.
Parte a Tech Breakthrough, o platformă lider în domeniul cunoașterii pieței și al recunoașterii inovației și leadership-ului în tehnologie la nivel global, programul de premiere MarTech Breakthrough Awards este dedicat onorării excelenței în marketing al companiilor, produselor și oamenilor din domeniul tehnologiei de publicitate și vânzări. Premiile MarTech Breakthrough Awards oferă o platformă de recunoaștere publică a realizărilor companiilor și produselor revoluționare din domeniul tehnologiei de marketing în categorii precum automatizarea marketingului, AdTech, SalesTech, analiza de marketing, CRM, marketingul de conținut și social, site web, SEM, marketing mobil și multe altele.