Coca Cola Romania a lansat in luna ianuarie Coca Cola Vanilla. Aparitia acestui nou produs a fost insotita de clipuri publicitare importate si subtitrate. Am apreciat faptul ca n-au fost "atasate" voci romanesti.
Aparent Coca Cola a mers pe o strategie inventata de Pepsi - "star endorsement" - unde se ia o vedeta, se filmeaza ghiftuindu-se cu produsul respectiv si se asteapta cu inima la gura cresterea vanzarilor in randul fanilor vedetei folosite.
La o privire mai atenta insa, ne dam seama ca lucrurile stau putin diferit. Chazz Palminteri, vedeta folosita in reclama Coca Cola Vanilla, nu este chiar un "star" international si nu are cohorte de fani - vezi Britney Spears spre exemplu. Insa Chazz Palminteri intruchipeaza un gen - mafiotul pe care nu te poti abtine sa nu-l iubesti. Si pe asta marseaza Coca Cola.
Deci Chazz joaca un rol, al mafiotului din filmele Hollywoodiene, care "indulcit" de Coca Cola Vanilla iarta curiozitatea tanarului din reclama. Pentru ca uneori ni se iarta imprudenta si suntem rasplatiti, chiar daca pe Jimmy il mananca palma. Capisce?