Anunțul agenției vine ca urmare a “boom”-ului în industria de tehnologii avansate și blockchain în România, care a lansat un număr semnificativ de proiecte recunoscute deja pe plan internațional - branduri care sunt de cele mai multe ori nevoite să apeleze la servicii specializate de promovare în afara țării. Noul departament vizează atât brandurile tradiționale care își doresc să facă primii pași în Metaverse & Web 3.0 (exemple care au făcut deja acest lucru fiind branduri precum Balenciaga, Nike sau Louis Vuitton, pe plan global), cât și proiectele blockchain care sunt în căutare de ajutor specializat în ceea ce privește marketingul online
Marketiu 3.0 este cea mai nouă inițiativă în misiunea agenției de digital marketing de a promova adopția tehnologiei în practicile de marketing și de a ajuta brandurile să iasă din cotidian, valorificând inovația pentru a obține rezultate extraordinare.
„Prin intermediul acestui departament ne dorim să susținem brandurile care vor să facă o schimbare prin tehnologie, artă digitală, NFT-uri și pe cei care își desfășoară activitatea în acest spațiu virtual și merită să își facă vocea auzită. Există două grupuri țintă cărora ne adresăm: Primul este alcătuit din afacerile care au la bază tehnologia blockchain și care au nevoie de un partener de marketing care să înțeleagă specificul comunităților din jurul proiectelor blockchain, strategia specifică de lansare a unui astfel de proiect și particularitățile - atât în privința canalelor de promovare cât și comunicării în online per ansamblu. Al doilea grup țintă este format din brandurile vizionare care vor să fie nu doar cu un pas, ci chiar doi sau trei în fața competiției lor și să folosească spațiul Web 3.0 - sau Metaverse - în avantajul lor. Fiind prezenți - chiar pionieri - în acest mediu vor putea să stabilească o relație mai profundă atât cu generația actuală de clienți, cât și cu cele viitoare care cresc, practic, obișnuite cu VR-ul și să profite de acest punct de inflexiune în istorie și în inovația tehnologiei pentru a se repoziționa și a valorifica noi oportunități. Marketingul în acest spațiu este la început, know-how-ul greu accesibil sau foarte costisitor și, prin urmare, acești factori crează un risc aparent mare pentru unele business-uri. Sperăm să aducem unele schimbări în acest sens cât de curând.”, Andrei Tiu, CEO @ Marketiu.
Originar fondată în Londra, însă cu origini Românești, agenția Marketiu s-a diferențiat încă de la începuturi prin inițiativele privind adoptarea tehnologiei și inovația în marketing. Printre proiectele anunțate și rulate în paralel legate de tehnologie se numără și Marketiu Voice în 2017-2018 - o inițiativă ce oferea servicii specializate IoT,care permitea brandurilor să acceseze canalui nativ Voice (un exemplu fiind Alexa și asistența vocală).
Agenția a anunțat că a lucrat intens pentru a acumula cunoștințele necesare intern, în cadrul echipei, iar acesta ar fi, natural,următorul pas în misiunea lor, în paralel cu furnizarea de servicii de înaltă calitate către portofoliul lor de clienți, pentru a încuraja și susține adoptarea inovației în marketing.
Fondată inițial în Londra, agenția premiată anul trecut în cadrul Prestige Awards UK a contribuit constant de la înființare la ecosistemul de marketing digital prin activități și inițiative paralele precum DigiCon, conferința de marketing și inovație, The Marketing Innovation Podcast Show, iar, mai recent, lansarea The Marketing Uni, un centru de e-learning pentru marketeri și antreprenori care cuprinde cursuri practice de digital marketing predate d profesioniști din domeniu.