Clear Channel targeteaza Londra

Taxi Media, filiala din Marea Britanie a Clear Channel, a lansat o oferta care le permite publicitarilor sa elaboreze campanii pentru publicuri tinta specifice, conform Media&Marketing.

Noul pachet de solutii al Taxi Media identifica unde isi petrec soferii timpul, combinand sondaje si date monitorizate de GSP. Pe taxiuri au fost imprimate etichete ca « Travel & Tourism », « Business & Finance » si « Airports ».
Andre Coetzee, general manager la Taxi Media, a declarat: ”Suntem increzatori in abilitatea Taxi Media de a produce mesajul brandului, iar noile solutii referitoare la publicul-tinta maresc eficienta produsului nostru si reflecta angajamentul luat de a plasa consumatorul in centrul planurilor noastre de outdoor”.
Taxi Media este compania numarul unu a Marii Britanii in domeniul taxi advertisingului, ocupandu-se de 12.000 de taxiuri la nivel national.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related