YOTPO, una dintre cele mai performante platforme de marketing și eCommerce la nivel mondial, își demarează în forță prezența pe piața din România prin parteneriatul oficial cu INTERACTIONS.
Integrând componente de loyalty, reviews, SMS, referrals și visual UGC, YOTPO are misiunea declarată de a le oferi brandurilor, indiferent de dimensiunea acestora, toate instrumentele necesare pentru a maximiza valoarea relației cu clientul.
“Suntem entuziasmați și onorați să fim primul partener YOTPO în România. În primul rând, pentru că avem încredere în valoarea adăugată și diferențiatoare pe care o putem oferi împreună brandurilor partenere. În al doilea rând, pentru că în actualul climat socio economic avem nevoie de soluții cât mai competitive care să ne ajute să dezvoltăm experiențe personalizate, atractive pentru clienți, sporind engagement-ul, rata de retenție, valoarea vânzărilor și gradul de fidelizare.“, Diana Angheluță, Business Unit Director INTERACTIONS
Astfel, INTERACTIONS împreună cu YOTPO vor oferi partenerilor soluții de Loyalty pentru a atrage clienți noi și a fideliza clienții existenți prin programe de loialitate personalizate - puncte multiplicate la fiecare achiziție, recompense de tip experiențial (de ex. acces exclusiv la evenimente virtuale, în magazine sau live), livrare gratuită, customer service personalizat, acces pre-lansare la produse noi sau campanii promoționale, discount-uri, cadouri pentru zilele de naștere. Soluții de Referral pentru a identifica și implica clienții fideli într-un program de recomandare, transformând astfel susținerea acestora într-unul dintre cele mai eficiente generatoare de venituri, implementate prin pop-up-uri, pagini personalizate, campanii de email marketing, social media, SMS. Soluții de visual UGC (user generated content) pentru a dezvolta galerii personalizabile cu review-uri de tip text, imagine și video-uri. Soluții de Subscriptions pentru a integra în site un portal dedicat abonamentelor, cu design personalizabil și ușor de administrat de către clienți. Soluții de SMSBump pentru a genera vânzări din doar câteva click-uri cu ajutorul mesajelor personalizate care aduc rezultate rapide.
Conform statisticilor YOTPO, programele de loializare încurajează frecvența achizițiilor, un brand înregistrând în medie 53% mai multe cumpărături per client, ajută la creșterea valorii achizițiilor - valoarea medie a comenzii este cu 8% mai mare, crește numărul recomandărilor produselor și serviciilor unei companii, iar pe total crește customer lifetime value cu 65%.