Adweek anunta ca serviciul turistic online Orbitz.com a ales agentia Mullen pentru a se ocupa de contul sau de creatie de 50 milioane $. Un reprezentant al companiei a confirmat despartirea de Young & Rubicam din Chicago si a mentionat ca Orbitz are in vedere doua agentii: Element 79 al Omnicom Group si agentia Mullen din Wenham, Mass. a Interpublic Group.
Orbitz a cheltuit anul trecut 50 milioane $ pe monitorizarea media si putin mai mult de 50 milioane $ in perioada primelor noua luni din 2006, conform Nielsen Monitor-Plus.
Reclamele recente Orbitz realizate de Y&R parodiaza jocurile campy. Acest lucru marcheaza a treia editie a celei mai mari competitii de turism online a anului, asa cum reiese din articolele aparute pe Expedia.com si Priceline.com.
Expedia si-a premiat afacerea Doner din Southfield, Mich. care valoreaza 170 milioane $, in timp ce contul Priceline de 40 milioane $ a fost preluat de Butler, Shine, Stern & Partners din Sausalito, Calif. Atat Doner, cat si Butler sunt independente.