McCann si Vodafone te indeamna sa faci pe cineva fericit

Agentia McCann Erickson a realizat campania de Craciun pentru Vodafone, transpunand mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" in contextul sarbatorilor de iarna. Conceputa pentru promovarea noii extraoptiuni Happy Number, campania este sustinuta, pe langa componenta ATL alcatuita din spoturile "Disco" & "The town square" si de print, outdoor, radio, stickere si web. Prin noua oferta, Vodafone ofera clientilor sai posibilitatea de a comunica pe indelete cu o persoana apropiata si, implicit, sansa de a o face fericita pe aceasta, in fiecare clipa.

"De Craciun este cea mai activa perioada pentru vanzarile telefoniei mobile si toti competitorii pregatesc oferte generoase. In acest context comunicarea trebuie sa faca "the extra mile" ca sa convinga potentialii clienti. Provocarea briefului promotiei de Craciun Vodafone 2006 a fost in primul rand strategica, si anume: integrarea strategiei de comunicare a marcii cu oferta promotionala de anul acesta. Campania noastra porneste de la un insight de copil: "cum reuseste Mos Craciun sa faca intr-o singura noapte ata de multi oameni fericiti?" Si raspunsul este: traind cu intensitate fiecare clipa", Adrian Botan, Director de Creatie pe Europa Centrala si de Est, McCann Erickson.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related