pastel lansează pastelZ, miniagenția care oferă tinerilor creativi oportunitatatea de a se implica în campaniile brandurilor cu care agenția colaborează. Sub sloganul Fresh ideaz for your brand, pastelZ va reuni tineri interni, studenți la facultăți de profil și nu numai, care vor avea parte de o experiență completă într-o agenție integrată. În următoarele 3 luni, primii 4 interni care vor face parte din pastelZ vor rezolva briefurile clienților în paralel cu echipa de seniori a agenției, având însă suportul acestora, creând astfel un context ideal de schimb de experiențe și insighturi valoroase între generații.
Gen Z, o generație receptivă la tot ceea ce înseamnă diversitate și autenticitate, beneficiază de o influență majoră în decizia de achiziție și consum a Millennials și Gen X, jucând un rol esențial în crearea și susținerea celor mai relevante și fresh trenduri de consum. Gen Z, mai mult ca oricare altă generație, este implicată, caută autenticitate și relevanță în tot ce-i înconjoară, apreciază brandurile care se implică în cauze sociale și societale și empatizează cu cele care le împărtășesc viziunea despre lume. Și nu în ultimul rând, sunt loiali creativității și inovației.
“Brandurile nu mai pot să nu aloce o atenție deosebită noilor segmente de consumatori. Știm că Gen Z vine cu o serie de provocări și oportunități pentru oamenii din industrie și scoate comunicarea din paradigmele sale. pastelZ este meritul întregii echipe pastel, dornice să ofere timp, know-how și experință și să se conecteze astfel cu noul val de creativi și oameni care își doresc să intre în publicitate. Ne entuziasmează acest proiect, cu atât mai mult cu cât am primit foarte multe CV-uri de la studenți dornici să se alăture nouă. Nu ne-am dorit să oferim un simplu program de internship, ci ne-am propus să le oferim colegilor mai tineri o experiență completă de învățare și o experimentare integrată a vieții de agenție. spune Dana Nae Popa, Owner&Managing Director pastel.
pastelZ funcționează ca o agenție de comunicare convențională, care integrează departamente de Social Media, PR & Influencer Marketing, Creație și Client Service. Fiecare intern, responsabil de unul dintre cele cinci departamente, a fost ales în urma unui proces de recrutare care a constant în prezentarea aptitudinilor creative prin rezolvarea unui brief pus la dispoziție de pastel și mai multe discuții cu oamenii din agenție.
Bianca Ciortan și Casandra Murarașu sunt studente la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, SNSPA, și ocupă funcțiile de PR Intern, respectiv Social Media Intern.
Adelina Roșioru și Cosmin Curea studiază la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București și ocupă funcțiile de Client Service Intern și Art Design Intern.
Prima echipă pastelZ va lucra îndeaproape de echipa pastel în următoarele 3 luni, pentru a deprinde skilluri creative și practice unii de la alții. Internshipul se desfășoară în format fizic, la sediul pastel, internii având oportunitatea de a avea o experiență completă în agenție. Ulterior, pastel intenționează să transforme acest program pilot într-un proiect permanent al agenției.