O noua fila in poveste revistei Story

Din 27 noiembrie, revista Story face un pas inainte in dezvoltarea sa. Revista va fi relansata pastrand conceptul de baza. Continutul a fost adaptat pentru a exprima mai bine conceptul de revista despre vedete. De altfel, noul slogan al revistei este: "Fiecare vedeta are povestea ei", poveste pe care o poti citi in Story. Noul Story acorda mai multa atentie zonei de lifestyle, de la moda pana la spatiul de locuit. Bineinteles, punctul de greutate al revistei ramane focusul pe vedete, toate aceste rubrici avandu-le protagoniste. Rubricile consacrate au fost adaptate la noul layout, iar abordarea editoriala este axata pe aspectele pozitive din viata starurilor. Considerand ca ghidul TV nu constituie punctul forte al revistei s-a decis inlocuirea lui cu rubricile de mai sus, fara a renunta la relatarile despre starurile TV.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related