McCann Worldgroup Romania cauta NEXT STAR TEAM: meet Lia Bira, Group Creative Director @ McCann Bucharest

McCann Worldgroup Romania cauta NEXT STAR TEAM: meet Lia Bira, Group Creative Director @ McCann Bucharest

Grupul McCann a anuntat lansarea primului bootcamp creativ pentru cei tineri, ambitiosi si dorinici de noi aventuri.

Nu este insa pentru prima data cand echipa isi deschide usile pentru cei la inceput de cariera asa ca lansam o serie de articole prin care sa-i cunoastem pe cei care au crescut in McCann.

INCEPUTURI

Eu am terminat Artele si in anul 3 am zis ca vreau sa vad cum e si in publicitate. Auzisem ca sunt oameni misto si ca te distrezi la birou :D

Am zis ca fac un compromis o perioada, sa las un pic arta si sa fac niste bani pentru a sustine demersul artistic. Am vazut un post pe pagina de Facebook McCann ca se cauta Junior Art care sa faca o pancarta pentru un hitchhiker. Am facut o pancarta pe bune, am fotografiat-o si mi-am incercat norocul.

Spre suprinderea mea, le-a placut mai multor oameni si asa am ajuns intr-un internship de 4 luni.

EXPERIENTA

Experienta de junior in McCann m-a invatat super multe.

In primul rand ca esti expus la oameni foarte tari, cu backgrounduri diferite, dar cu aceeasi pasiune de a face mereu si mai mishto si mai bine.

In al doilea rand ai sansa sa iti vezi munca la tv, pe strada, in online. Eu am avut sansa sa lucrez pe Coke si pe toate brandurile din portofoliul Coke inca din internship, iar pentru mine a fost o scoala.

Nu in ultimul rand, experienta din internship si primul an in McCann m-au facut sa vorbesc mult mai usor despre lucrarile mele si proiectele personale. Inclusiv la disertatie - am invatat sa “prezint” :).

NOW WHAT?

Campania mea de suflet este Coca-Cola Festival Bracelet. O campanie la care am lucrat aproape 2 ani de zile ca sa o implementam, care nu a luat niciun premiu, dar care s-a facut mai intai in Romania si apoi, intr-un an jumate, a facut inconjorul lumii. Imi aduc aminte cum primeam sticle din China, US, America Latina. Cel mai tare sentiment, ever!

Tot pe campania asta am invatat sa am rabdare ;)))

Anul asta fac 10 ani de McCann si nu imi vine sa cred cat de repede au trecut.

Sunt mandra de multe chestii.

Sunt mandra de fail-uri. Work, work, fail, work, fail again, work, repeat, fail, fail, do it right – am invatat ca failul nu e rau, mi-am antrenat rabdarea, acum pot sa duc o campanie de 8 luni

Sunt mandra de win-uri. De lucrarile care au luat premii la festivaluri. De campaniile tari care nu au ajuns la festivaluri. De pitch-urile castigate…

Sunt mandra de mine, ca nu m-am lasat usor.

Nici de publicitate, nici de “arta” :) Inca reusesc sa le inghesui in aceeasi zi pe amandoua: si briefurile si proiectele personale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related