[Pro bono în agenții] Adrian Apostol & Adrian Ichim: Binele este din ce în ce mai puțin credibil. Dacă vrei să faci un bine, poți fi bănuit că ai un interes ascuns

[Pro bono în agenții] Adrian Apostol & Adrian Ichim: Binele este din ce în ce mai puțin credibil. Dacă vrei să faci un bine, poți fi bănuit că ai un interes ascuns

În România, lupta cu prejudecățile de orice fel face parte din rutina zilnică. Până și binele e privit cu suspiciune, cred Adrian Apostol & Adrian Ichim, fondatori ai agenției Ideologiq. Încă învățăm cum să îi ajutăm mai bine pe cei care au nevoie. Dar există, în ultimii ani, o mișcare a binelui. Despre ea vorbim în seria de față. Și despre campaniile pro bono ale agențiilor: cum se diferențiază aceste proiecte de celelalte campanii dezvoltate, ce resurse sunt alocate, cum decurge colaborarea cu ONG-urile.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related