Într-una dintre cele mai importante campanii Birra Moretti® ale sezonului, brandul aduce spiritul autentic italian mai aproape de noi toți, printr-o componentă puternică de influencer marketing. Pe scurt, creatorii de conținut din întreaga lume s-au adunat în această vară la Villa Moretti din Toscana, pentru a sărbători împreună „gioia di vivere” și pentru a aduce această stare de spirit mai aproape de noi toți.
România a fost reprezentată de Sore, Sânziana Negru, Oase, Alina Gologan, Mădălina Merca, Sandra Bendre, Vlad Gherman, Carmen Grebenișan, Ioana Mosneagu și Bianca Giurcanu.
Ei s-au alăturat distracției de la Villa Moretti, în Colle Di Val D'elsa, o locație frumoasă cu o priveliște unică către dealurile toscane. Experiențele de aici au fost cu siguranță uimitoare. Pe lângă cina pregătită de Viviana Varese, bucătar cu stea Michelin, sesiunea de degustare desfășurată la Gelato Shop Sergio Dondoli sau întâlnirea cu Baffo, imaginea globală a Birra Moretti®, cele mai importante momente s-au concentrat pe micile plăceri ale fiecăruia și pe oamenii cu care au fost împărtășite – filozofia Birra Moretti®.
"Ceea ce contează cel mai mult pentru noi este să capturăm autenticitatea brandului Birra Moretti®, a sincerității specifice italienilor, a micilor momente care, de fapt, sunt cele mai mari și mai importante, dacă privim în ansamblu. Ne-am bucurat să lucrăm alături de o super echipă, care a atins rezultate excelente. Căutam creatori de conținut care să înțeleagă despre ce suntem, care să se alinieze cu filozofia noastră de brand și care să ofere un punct de vedere personal asupra a ceea ce s-a întâmplat la Villa Moretti”, spune Sharon Annette, Director de Marketing, HEINEKEN România.
Toate activitățile din Toscana au fost presărate cu multă Birra Moretti®, voie bună, zâmbete și, cel mai important, relaxare autentică italiană. Și acest lucru s-a putut observa cu ușurință în tot ce au postat de creatorii de conținut, care s-au bucurat de o vacanță 100% autentică.
„Cred că provocarea pentru Departamentul nostru de Influencer Marketing a fost să alegem mixul perfect de creatori de conținut. Era esențial să înțelegem obiectivele brandului și să putem duce povestea mai departe, dar și să ajungem la diferite tipuri de băutori de bere. Consider că am reușit să spunem povestea Villa Moretti și să stârnim apetitul cât mai multor consumatori pentru o experiență toscană.”, spune Simina Zidaru, Managing Director Tribal.
Experiența încă poate fi văzută pe profilurile de Instagram ale unora dintre creatorii de conținut din campanie, în secțiunea highlights, în peste 150 de stories, care te poartă direct pe dealurile Toscanei, în centrul activităților de la Villa Moretti.
La sfârșitul sezonului, Villa Moretti își va deschide din nou porțile, gata să primească oameni din întreaga lume. În acest moment, românii sunt invitați să facă parte din provocările italiene de pe pagina de Instagram Birra Moretti®, pentru șansa de a câștiga și ei o experiență unică în inima Toscanei.
Credits:
Echipa Birra Moretti®
Andrei Rotaru, Group Brand Manager
Delia Popescu, Senior Brand Manager Birra Moretti®
Echipa Tribal Worldwide
Simina Zidaru, Managing Director Tribal
Ruxandra Popescu, Client Service Director
Ionuț Raicu, Group Creative Director
Mădălina Pop, Group Creative Director
Eduard Biciusca, Social Media Manager