Maica, am trait s-o vad si pe-asta. Un spot pentru un muzeu de etnografie a ajuns subiect de mass pe mess. Nici n-am apasat bine "sign in", la o zi dupa lansarea campaniei, ca m-am si trezit cu un link spre un blog care preluase spotul "Forum si chat", pentru MTR, aka Muzeului Taranului Roman. Din ce in ce mai multe bloguri il preiau, il discuta, il lauda, vad statusuri pe mess cu mesajul ca Tantza_1940 a intrat in conferinta, internautii sunt in delir. Nu-mi mai ramane decat sa ma crucesc si sa spun: "Mercury Promotions, bata-va norocu'". Le acord simbolic "Bruce Willis-ul de aur pentru publicitate", pentru ca au indeplinit misiunea imposibila: au reusit sa faca un muzeu sa fie cool, in conditii de reticenta extrema fata de orice e romanesc, de la tara, vechi si fata de orice fel de cultura care nu e urbana. Si daca pe Bruce Willis nu l-ar distribui nimeni intr-un remake al Titanic-ului, pentru ca i-ar salva pe-aia pe toti, echipa Mercury Promotions ar trebui chemata atunci cand perceptia publicului pare imposibil de modificat, pentru ca au toate sansele sa reuseasca.
"Tantza_1940 has joined the conference"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Aici este exemplul unui spot filmat in stil advertising rural cu umor realizat cu un super casting realizat de un regizor american, Bill Huston.
Well done Bill, Mercury team and Silverbullet Film for great value in a "small production":)
Bravo
Ce e cu enormitatile astea?
si da, observ ca articolul e scris mult inainte de eveniment, dar ceva imi spune ca habar n-ai pe ce lume traiesti.
succes in continuare si nu uita sa fii cool!
orice idiot poate face acuzatii, baietii destepti sustin cu argumente. tu n-ai.