Cinci ani la Leo Burnett, inca doi inainte la Tempo. Premii de creatie cit cuprinde. De o saptamina si mai bine Ema Prisca este noul Creative Director la Graffiti BBDO, de unde povesteste ce inseamna viata de publicitar intr-o multinationala.
IQads: Toata lumea intreaba, deci o sa urmez si eu turma: de ce ai plecat de la Leo Burnett?
Ema Prisca: 5 ani sunt o perioada suficient de lunga cat sa te indragostesti de un loc, sa-ti traiesti dragostea, dar sa-ti si treaca. A fost bine cat a fost. Cred ca viata e intr-adevar generoasa cu mine scotandu-mi in cale oameni si locuri cu care sa ma armonizez.
Comentarii
da sunt inregistrat si am vazut ca azi este ultima zi pentru depunnerea cv-ului. Doresc sa va spun voua care mi-ati trimis mesajul pe mail, ca nu am o creatie pentru a face publicitate. Am vazut aceste doua interviuri despre emma si mihai , insa ceea ce am remarcat afost faptul ca au dobandit imediat modul de a creea. Remarc ca nu totii oamenii sunt identici. Poate in muzica ar fi fost ceva.