Project Agora actualizează și îmbunătățește mereu posibilitățile de targetare pe care le oferă agențiilor și clienților de publicitate.
După lansarea recentă a Audiențelor Contextuale îmbunătățite și a Audiențelor Contextuale Personalizate pe care le putem construi pe baza unor liste de cuvinte cheie, Project Agora a lansat acum o serie de segmente de audiență sezoniere pentru a ajuta agențiile de publicitate să targeteze mai bine consumatorii în perioadele de interes comercial crescut.
Project Agora a creat următoarele audiențe sezoniere pentru a acoperi evenimentele majore de până la sfârșitul anului: Summer Fun, Back to School, EuroBasket 2022, FIFA World Cup 2022, Black Friday/Crăciun. Folosind aceste posibilități de targetare, agențiile de publicitate pot asigura expunerea mesajelor către consumatorii cu un interes real pentru produsele clienților, în aceste perioade.
Cu ajutorul tehnologiei utilizate de Grapeshot, Project Agora își modelează audiențele contextuale, astfel încât mesajele partenerilor să ajungă întotdeauna la utilizatorul potrivit, la momentul potrivit, în cadrul conținutului editorial potrivit.
Aceleași segmente de audiență sezonieră sunt disponibile și pentru campaniile de publicitate nativă, oferite de Taboola.