Dansul creierelor care invocă furtuna de idei, tradiția asumării feedback-ului negativ ca exorcizare a egoului nefast. Sunt încă aici, printre noi, alături de idei și nevoia de a opri lumea în loc, măcar câteva secunde, să îi povestești despre produsul tău. Traian Panghe, Creative Director&Senior Marketing Consultant, a pornit neoficial în publicitate în 92, când era student - un început de lume nouă în anii gri și turbați de după Revoluție. După un ocol de două facultăți, în 1998 a făcut pasul oficial în lumea advertisingului, la Grey. Au urmat McCannul anilor 2000, Imager, BrandFusion, un deceniu sălbatico-sabatic în care a făcut de toate, iar de vreo trei ani conduce un group creative pe diverse proiecte pentru câțiva clienți și agenții.
[Veterani in publicitate] Traian Panghe: Obiceiurile străvechi ale publicității au rămas aproape intacte. Doar viteza a crescut enorm și parcă nu ne mai distrăm atât de mult
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: