Rebelii cu cauză ai gloTM au ajuns și anul acesta la Electric Castle, unul dintre cele mai importante festivaluri de muzică din România, care oferă timp de 5 zile experiențe inedite într-o locație deosebită - Castelul Banffy, lângă Cluj-Napoca. În plus, Delia și Adrian Despot, ambasadorii brand-ului, au fost alături de fani într-o călătorie la înălțime.
Prezența gloTM la Electric Castle 2022 a contribuit la conturarea atmosferei unice a festivalului – instalații de lumini inedite menite să promoveze creațiile artistei Irina Dragomir, photo cornere speciale, activități în zona gloTM, alături de vibrația scenei Booha, călătorii cu balonul cu aer cald.
În cadrul acestei ediții de festival, gloTM a continuat demersul #RWAC de susținere a industriilor creative și a artiștilor români, promovând astfel libertatea de a experimenta, dar și combinația ideală între artă și entertaiment.
Muzică, artă new media, culoare și călătorii la înălțime
Electric Castle impresionează și transmite emoție nu doar prin locația inedită, care oferă un sentiment de libertate participanților, care nu se mai simt limitați de constrângerile asociate cadrului urban, ci și prin vibe-ul unic resimțit prin fiecare moment artistic desfășurat în cadrul festivalului. Iar pentru ca experiența Electric Castle să fie completă, gloTM a fost prezent cu o serie de activități menite să intensifice atmosfera.
Experiența de festival a fost cu adevărat la înălțime, iar gloTM și-a invitat oaspeții într-o călătorie cu balonul cu aer cald. Doi dintre norocoșii câștigători au trăit experiența zborului cu balonul alături de ambasadorii brand-ului - Delia și Adrian Despot.
Muzica house, groovy house, bass, disco și techno mixată de o selecție de DJ au menținut petrecerea la scena Booha by gloTM. Prin programul Call for Artists, trei DJ în ascensiune, câștigători ai concursului Call for DJs, au avut ocazia de a urca pe scena Booha și de a mixa în stilul personal.
Scena Booha a însemnat îmbinare de artă new media, zone cu led-uri fosforescente, photo corner 360 și o instalație artistică luminoasă pentru fotografii instagramabile. Acestea au fost inspirate și create de Irina Dragomir, artista expoziției „Roșu, galben și albastru” by gloTM din cadrul Art Safari 2022.
În cadrul zonei gloTM, vizitatorii s-au bucurat de fotografii instant pentru amintiri memorabile, de un univers creativ și un meet & greet unic alături de Delia și Adrian Despot, dar și de surprizele pregătite de Rebels with a Cause.
Stay tuned pentru următoarele activări by gloTM.
gloTM continuă misiunea de a susține industriile creative, fiind parte a unui eveniment unde dezvoltarea, creația, inspirația și distracția se contopesc, la fel ca arta prezentată în toate formele ei în cadrul celor 5 zile de festival. Inițiativa #RebelsWithaCause derulată de gloTM are ca scop susținerea industriei creative prin combinații inedite și experiențe noi, din dorința de a arăta că arta are atât sens, cât și impact pozitiv în dezvoltarea comunităților.
- BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România și a păstrat această poziție și în 2021, plătind circa 11 miliarde lei către bugetul de stat.
- BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
- BAT are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare
- BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul gloTM, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul
*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.