Project Agora și-a îmbunătățit tehnologia de targetare contextuală extinzând gama de servicii și soluții pe care le oferă advertiserilor și agențiilor de publicitate.
Companii mari, printre care se numără și o organizație financiară de top, au folosit deja această tehnologie avansată pentru a-și consolida campaniile, obținând rezultate excelente. Brandul financiar a folosit targetarea contextuală pusă la dispoziție de Project Agora într-o campanie care a depășit obiectivele setate inițial, cu un CTR cu 16% peste media pieței și un View Rate cu 13% peste media pieței. Cu ajutorul targetării contextuale, advertiserul a ajuns la un public nou, cu un interes crescut pentru brand, pe care l-ar fi ratat dacă ar fi folosit doar metodele tradiționale de segmentare.
Pe măsură ce ne îndreptăm către un viitor fără cookie-uri, tot mai multe branduri caută noi modalități de a identifica publicul țintă. Targetarea contextuală este una dintre cele mai noi strategii pe care specialiștii în marketing le încurajează. Prin această metodă, targetarea nu mai are la bază caracteristici demografice și comportamentale, ci urmărește tipul de conținut pe care un utilizator îl citește la un moment dat.
Folosind tehnologia Grapeshot, Project Agora segmentează publicul țintă disponibil ajutând orice advertiser să ajungă la publicul potrivit, la momentul potrivit, cu un conținut potrivit. Această tehnologie scanează fiecare articol integral, nu doar titlul sau adresa URL a paginii, pentru a determina conținutul textului. Respectivul conținut este apoi asociat cu lista de cuvinte cheie și frazele reprezentative pentru publicul respectiv, pentru a-i determina astfel afinitatea. Pe lângă segmentele de audiență care sunt deja disponibile, un brand își poate crea și audiențe personalizate, adaptate perfect propriilor nevoi, cu ajutorul unor cuvinte cheie.
In acest fel, Project Agora se asigură că orice mesaj publicitar este livrat către consumatorii care manifestă interes real pentru mesajele și produsele promovate.