Microsoft prezinta: Digital Advertising Solutions

Microsoft si-a intarit noua strategie publicitara Digital Advertising Solutions offering, numindu-l pe Chris Dobson vicepresedinte al departamentului de vanzari globale si formand o echipa de dezvoltare a acestui segment, scrie Media&Marketing Europe.

Dobson va fi responsabilul noii retele Digital Advertising Solutions care incorporeaza toate canalele Microsoft. A fost anterior general manager, digital marketing sales & trade marketing director al MSN international.
Separat, o echipa de dezvoltare a acestui domeniu a fost formata pentru a oferi consultanta in digital advertising clientilor din segmentul EMEA. Aceasta va fi responsabila si pentru formularea strategiei de vanzari a EMEA pentru oportunitati viitoare de promovare in cadrul portofoliului Microsoft.
Michael Steckler, fostul sef al departamentului de vanzari si comert al MSN UK, va fi directorul departamentului de planificare si dezvoltare. Sectoarele Auto si Travel vor fi conduse de Richard Trinders; Dina Gower, care anterior a fost la Carat Digital UK, preia responsabilitatile segmentelor Entertainment, Media si FMCG; Alexandra Thompson a parasit The Economist pentru a conduce Technology si Telcos, iar Dan Dixon de la MSN Hotmail se va ocupa de Windows Live Service.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related