Dacă ar înființa Ministerul Limbajului, Bogdan Costin, Creative Director Saatchi & Saatchi + The Geeks, ar pune taxă pe toate ”Bucură-te de...” și ”Profită acum de...” din reclame. Ar face mulți bani. Și poate i-ar folosi la recuperarea bibliotecilor din sate și orașele mici, transformate în centre de reabilitare pentru cei care chinuie limba română. Dincolo de glume și de scenariul acestei mini-dictaturi lingvistice, Bogdan crede, în mod serios, că cititul e cel mai bun remediu pentru bolile limbii române - clișee, limbaj de lemn, exprimări forțate. Agenția tocmai a lansat platforma #bookvertising, unde brandurile plasează cărți reale în reclamele lor, ca să ofere vizibilitate scriitorilor români și să creeze o conversație despre nevoia de lectură.
[Cuvinte compromise] Bogdan Costin: Orice copywriter cred că își dorește în secret ca o expresie scrisă de el undeva, să devină un clișeu abuzat de toată lumea
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: